• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А (Додаткові роботи)» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

227 578.51 UAH з ПДВ
Номер: 7548b691ceda4e1bb117273114daa4cd
Внутрішній номер закупівлі: 27521102
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-11-019157-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Шпак Юлія Борисівна 0969809160 uliashpak01091991@gmail.com http://ruodesn.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, в разі коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі: Дана підстава застосовується у разі якщо після укладення Договору виликла потреба в закупівлі додаткових робіт у того самого виконавця робіт, які не були передбачені в основному Договорі, за умови, що роботи здійснюються протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. В закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А, відповідно до Розпорядження № 31 від 15.01.2025 року «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації» (зі змінами) передбачено кошти для проведення капітального ремонту (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження, за результатами проведеної закупівлі укладений договір № 143 від 13.08.2025 року (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-011531-a). До Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації надійшов лист № 2810-1/25 від 28.10.2025 (вх.№ 22-4037 від 29.10.2025) від директора підрядної організації на вищезазначеному об’єкті ТОВ "ПРИВАТЕНЕРГО" В. Поліводи про те, що в процесі виконання робіт була виявлена невідповідність в технічній документації (Дефектному акті), а саме невідповідність обсягів робіт, які фактично є необхідними для виконання капітального ремонту (заміни вікон). Відповідно до п.п.8 п.13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт / надавала послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт / надавала послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт ли послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі». Вартість даних робіт, згідно розробленої підрядником кошторисної документації, складає 227 578,51 грн, що становить 10,53’% від суми основного договору. Враховуюли вищезазналене, відповідно до особливостей здійснення публілних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбалених Законом України «Про публілні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року, прошу Вашого дозволу на виконання вказаних робіт шляхом укладення прямого договору на закупівлю додаткових робіт з виконавцем основного договору.Таким чином, наявні підстави для укладення договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівель, якнайшвидшого задоволення потреби у закупівлі додаткових робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А (Додаткові роботи)», для належного функціонування дошкільного навчального закладу, замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатом закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Очікувана вартість: 227 578.51 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А (Додаткові роботи)»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання 08.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 37-А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ПРИВАТЕНЕРГО"
Ціна пропозиції 227 578.51 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.12.2025 16:13
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5b42d4951e504e34b1f50cb692564383
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-11-019157-a-b1
Постачальник: ТОВ "ПРИВАТЕНЕРГО"
Номер договору: 254
Сума договору: 227 578.51 UAH з ПДВ
Сума договору: 189 648.76 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 08.12.2025 16:13
Опис: «Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А (Додаткові роботи)»
Статус:
Підписаний
PDF
ЗДО 753 вікна (дод.роб) Дог.254 від 08.12.25 ТОВ ПРИВАТЕНЕРГ...
PDF
Документи 753 вікна дод.роботи.PDF
rtf
230_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
rtf
230_ДЦ_ПВР.rtf
docx
Договір 753 вікна додаткові.docx
rtf
230_ДЦ_ДЦ_3.rtf
rtf
230_ДЦ_ЗКР_5.rtf
rtf
230_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf
rtf
230_ДЦ_ЗКР_4.rtf
p7s
sign.p7s