-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні) (Херсонська область)
Завершена
3 998.00
UAH з ПДВ
Номер:
d3ab96a1de844e018ada4f73ebcfc003
Внутрішній номер закупівлі:
27497985
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-10-019967-a
Замовник:
Державна установа "Центр пробації"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41847154
-
Адреса:
04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бєлая Тетяна 380506546962 khe1@probation.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03.02.2026 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Державною установою «Центр пробації» була оголошена закупівля Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні) (Херсонська область) за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-01-002792-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 48 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями».
Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в кріслах офісних для забезпечення ефективного виконання обов’язків покладених на сектор №16, що підпорядкований філії ДУ «Центр пробації» в Миколаївській, Донецькій, Луганській та Херсонській областях, в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні) (Херсонська область) UA-2025-12-01-002792-a від 09.12.2025 року
Очікувана вартість:
3 998.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла офісні
Кількість
2 одиниця
Період постачання
10.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
74100, Україна, Херсонська область, селище В. Олександрівка, вул. Таврійська, 5
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "АМФ Україна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45002047
-
Контактна особа:
Кутузова Марія 380933874908
-
Адреса:
49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. М. Руденка, 53
Ціна пропозиції
3 998.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.12.2025 16:37
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
79d05952613f43c6b338f1beb9562967
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-10-019967-a-c1
Постачальник:
ТОВ "АМФ Україна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45002047
-
Адреса:
49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. М. Руденка, 53
Номер договору:
83Г
Сума договору:
3 998.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
3 331.67 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Крісла офісні: 1 999.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
10.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
10.12.2025 09:00
Статус:
Підписаний