• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби та матеріали)

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 7 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ПОСТАВКА ТОВАРІВ Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 31.12.2025 року. Після укладання договору поставка Товару здійснюється партіями згідно із заявками Покупця протягом 2-х робочих днів. Кожна партія товару повинна супроводжуватися видатковою накладною та документами, що підтверджують якість товару. Приймання кожної партії Товару здійснюється у присутності уповноваженого представника з числа працівників Постачальника, який безпосередньо здійснює або контролює розвантаження та занос товару, або в інший термін, попередньо узгоджений з Замовником. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Поставка здійснюється з дати подання заявки шляхом мобільного зв’язку або на електронну адресу Постачальника протягом 2 днів з моменту отримання заявки. Доставка товару без представника постачальника не допускається, якщо інше не передбачено окремо. Найменування товару згідно документів виробника в цьому договорі повинні відповідати технічній специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу даної закупівлі запиту пропозиції постачальників. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства.

Завершена

60 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 68760ea3074d4e5d8efe8f6155a42744
Внутрішній номер закупівлі: 27491781
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-10-013675-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Пантолік Ірина Володимирівна 380577047131 pantoliki@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 60 300.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.12.2025 14:33 - 14.12.2025 00:00
Період кваліфікації: 14.12.2025 00:00 - 15.12.2025 09:38
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Катетер аспіраційний: порожнинний, Стерильний, Одноразовий, Розмір, Fr: 16.00 одиниця, Довжина: 500-600 міліметр, З вакуум-контролем великим пальцем (перехідник з двома отворами, одне з яких має заглушку)
Код ДК 021:2015: 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Кількість 3000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13 На карті
Сечоприймач приліжковий для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1
Код ДК 021:2015: 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Початкова пропозиція 37 353.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 353.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.12.2025 09:38
Відповіді на вимоги 13
Документи 1
Пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кучеренко Ганна Олександрівна
Початкова пропозиція 37 950.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 950.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "КОМПАНІЯ "ФАРМ-ЕКСПРЕС"
Початкова пропозиція 49 220.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 220.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 59 706.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 706.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 55693048ad0147389f44c0706430d211
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-10-013675-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Номер договору: 486/25
Сума договору: 37 353.70 UAH з ПДВ
Сума договору: 34 910.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Катетер аспіраційний “MEDICARE”, конектор Kapkon, розмір Fr16: 7.12000 UAH з ПДВ
Сечоприймач стерильний зі зливом торгової марки IGAR: 13.55000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 19.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір ІНТЕЛЛА.pdf
p7s
sign.p7s