-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев
Завершена
575 656.90
UAH з ПДВ
Номер:
841c3571bb564c66bb3c7170a39b8da7
Внутрішній номер закупівлі:
27489615
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-10-011461-a
Замовник:
Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43946694
-
Адреса:
08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вул. Фестивальна, 39
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кацан Марія Валентинівна +380459535346 43946694@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
77340000-5 Підрізання дерев і живих огорожАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03 лютого 2026 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2025 року. Враховуючи те, що у 2025 році Управлінням капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради була запланована та проведена процедура відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі на Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом Особливостями та Законом – 03.01.2025, номер в електронній системі закупівель: UA-2025-01-03-003625-а. У ході виконання договору від 03.02.2025 року № 2116 з виконавцем КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» на закупівлю послуг з видалення аварійних та сухостійних дерев, укладеного за результатами процедури відкритих торгів на суму 2 457 870,95 грн. два мільйони чотириста п’ятдесят сім тисяч вісімсот сімдесят грн. 95 коп.) з ПДВ, виникла необхідність у виконанні додаткових послуг. У процесі здійснення послуг з видалення аварійних та сухостійних дерев представниками замовника та виконавця було встановлено ряд додаткових послуг, які не передбачені основним договором, але виконання яких є вкрай необхідним для забезпечення повного циклу послуг. Зважаючи на вказані обставини, а також на те, що вказані послуги технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, причому договірна ціна на додаткові послуги не перевищує 50 відсотків вартості договору, вбачається можливість проведення закупівлі додаткових послуг з використанням Закупівлі без застосування відкритих торгів з КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс», що забезпечить їх швидкому безперебійному виконанню комплексних послуг. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): - постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2023 року № 1178 (зі змінами).
Очікувана вартість:
575 656.90 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
00000, Україна, Київська область, Бориспільський район, села Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП Пристоличної сільської ради "Пристоличний Сервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42072224
-
Контактна особа:
Сергій Лавриненко 0988273460
-
Адреса:
08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Лисенка, 1
Ціна пропозиції
575 656.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.12.2025 13:45
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
d32ad9f7960e4385a7f5156e38dd6420
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-10-011461-a-a1
Постачальник:
КП Пристоличної сільської ради "Пристоличний Сервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42072224
-
Адреса:
08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Лисенка, 1
Номер договору:
2614
Сума договору:
575 656.90 UAH з ПДВ
Сума договору:
479 714.08 UAH без ПДВ
Період дії договору:
03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
10.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний