• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги зі встановлення вентиляційного обладнання на об'єктах ДУ ЦІТ МВС України за адресою вул. Волинська 26, м. Київ за код ДК 021:2015 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи.

Завершена

65 093.33 UAH з ПДВ
Номер: 45c3e4970b5f436daf3d8a7a1fb6f5be
Внутрішній номер закупівлі: 27487856
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-10-009727-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Фіголь Леся Василівна 380442413147 l.fihol@ducit.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. На підставі службової записки начальника відділу функціонального забезпечення діяльності Юлії Литвин, від 01.12.2025 № вн-4396 між ДУ ЦІТ МВС України та ТОВ "КУЛ-ІНЖИНІРІНГ" було укладено договір № 333/2025 від 10.12.2025 на закупівлю послуг зі встановлення вентиляційного обладнання на об'єктах ДУ ЦІТ МВС України за адресою вул. Волинська 26, м. Київ за код ДК 021:2015 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи». Після встановлення вентиляційного обладнання за основним договором про закупівлю послуг №206/2025 від 25.06.2025, виникла необхідність у підключенні та улаштуванні додаткових електромереж для коректного функціонування встановленого вентиляційного обладнання. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та протокол рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про закупівлю
Очікувана вартість: 65 093.33 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі встановлення вентиляційного обладнання на об'єктах ДУ ЦІТ МВС України за адресою вул. Волинська 26, м. Київ
Код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "КУЛ-ІНЖИНІРІНГ"
Ціна пропозиції 65 093.33 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.12.2025 12:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 7abc72d8677d4930b8c0f56520dadc7b
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-10-009727-a-b1
Постачальник: ТОВ "КУЛ-ІНЖИНІРІНГ"
Номер договору: 333/2025
Сума договору: 65 093.33 UAH з ПДВ
Сума договору: 54 244.44 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 10.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
docx
Договір 333.2025 від 10.12.2025.docx
pdf
Договір №333-2025 від 10.12.2025 року..pdf
rtf
Додаток 1. 93_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf
rtf
Додаток 2. 93_ДЦ_ДФ_02-02-01.rtf
rtf
Додаток 3. 93_ДЦ_ДФ_02-03-01.rtf
rtf
Додаток 4. 93_ДЦ_ДФ_02-04-01.rtf
rtf
Додаток 5. 93_ДЦ_ДЦ_3.rtf
rtf
Додаток 6. 93_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
rtf
Додаток 7. 93_ДЦ_ЛК1_02-02-01.rtf
rtf
Додаток 9. 93_ДЦ_ЛК1_02-04-01.rtf
rtf
Додаток 10. 93_ДЦ_ПВР.rtf
rtf
Додаток 8. 93_ДЦ_ЛК1_02-03-01.rtf
docx
Додаток 11. Інформація про ціни на ресурси.docx
docx
Додаток 12. План фінансування.docx
docx
Додаток 13. Календарний графік.docx
pdf
Звіт до договору 206.2025 від 25.06.2025.pdf
pdf
Протокол ОС-83.pdf
pdf
Обгрунтування.pdf
pdf
Протокол ОС-84 звіт.pdf
pdf
Службова.pdf
p7s
sign.p7s