• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

папір офісний А4 JC Copier 80г/м2 500 арк

Активна

6 966.00 UAH з ПДВ
Номер: ca9dacb387544af88b714fd710f5ebec
Внутрішній номер закупівлі: 27485465
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-10-007326-a   
Замовник: Сихівський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Контактна особа: Милян Ірина Богданівна 380980094681 syxiv_soc@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 966.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний А4 JC Copier 80г/м2 500 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 43 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Ціна пропозиції 6 966.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.12.2025 11:44
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: ad4a222a851b4701b721db3dd2ac4143
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-10-007326-a-a1
Постачальник: ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Номер договору: 23-2025
Сума договору: 6 966.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 805.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: папір офісний А4 JC Copier 80г/м2 500 арк: 135.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 10.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 10.12.2025 09:00
Статус:
Очікує активації
pdf
договір 23.pdf