• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з утримання доріг в зимовий період на території Ладижинської сільської територіальної громади

Завершена

482 826.00 UAH без ПДВ
Номер: 02f84ac975764ccbbffbfe71426de4d1
Внутрішній номер закупівлі: 27481180
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-10-002991-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Дзень Софія Володимирівна 380637100227 sofiapetlia@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 90620000-9 Послуги з прибирання снігуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з пунктом 9 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі — Особливості № 1275); підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Ладижинської сільської ради, Черкаська область, Уманський район, село Ладижинка, вулиця Шкільна, будинок 2, ЄДРПОУ – 04409849. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вивіз твердих побутових відходів з населених пунктів Ладижинської сільської територіальної громади Розмір бюджетного призначення: 500 000 грн 00 коп. Підстави для здійснення закупівлі: пункт 9 Особливостей № 1275; підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод з обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 3 лютого 2026 року. Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. На виконання цих норм урядом були прийняті Особливості № 1275. Положеннями пункту 9 Особливостей № 1275 встановлено, що придбання державними замовниками товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), без проведення закупівель в електронній системі закупівель допускається за наявності однієї з обставин, передбачених пунктом 13 Особливостей. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Відповідно до службової записки від 28 жовтня 2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі. Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради було проведено закупівлю відкриті торги з особливостями UA-2025-10-29-000833-a «Послуги з утримання доріг в зимовий період на території Ладижинської сільської територіальної громади» за результатами закупівлі торги не відбулись (звіт додається). При цьому Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі «Послуги з утримання доріг в зимовий період на території Ладижинської сільської територіальної громади». Таким чином, враховуючи зазначене, з метою якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, та/або спрощеної закупівлі, та/або рамкової угоди для закупівлі послуги та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Керуючись пунктом 10 Особливостей № 1275, за результатами здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу першого пункту 9 Особливостей № 1275 (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) державні замовники розміщують звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до частин четвертої та п’ятої статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”. Державні замовники протягом 90 днів з дня припинення або скасування дії правового режиму воєнного стану прикріплюють до зазначених звітів про договори, укладені без використання електронної системи закупівель, файли з відповідними договорами, всіма додатками та змінами до них. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Службова записка від 28 жовтня 2025 року 2. Звіт за результатами проведення закупівлі
Очікувана вартість: 482 826.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з утримання доріг в зимовий період на території Ладижинської сільської територіальної громади
Код ДК 021:2015: 90620000-9 Послуги з прибирання снігу
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 20382, Україна, Черкаська область, Уманський р-н, село Ладижинка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Деревецький Олег Віталійович
Ціна пропозиції 482 826.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.12.2025 10:10
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f4d3ef3fae65425db7d66595247ba8b3
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-10-002991-a-c1
Постачальник: ФОП Деревецький Олег Віталійович
Номер договору: 183-12
Сума договору: 482 826.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 10.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
UA-2025-10-29-000833-a-report.pdf
pdf
Договір №183-12.pdf
pdf
Проткол №340.pdf
pdf
Розпорядження.pdf
pdf
П. 6. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп....