-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі №39/15 (**** ****) військове містечко №****, м. Дніпро
Завершена
460 799.49
UAH без ПДВ
Номер:
3c92418cc4de4e04bc6d9742570c7257
Внутрішній номер закупівлі:
27477315
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-09-022122-a
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро
×
-
Код ЄДРПОУ:
08004581
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Феодосіївська, буд. 13
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Головань Олексій Віталійович 380567222054 kev_dnipro@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро
1.2. місцезнаходження замовника: м. Дніпро, вул. Феодосіївська, 13
1.3. ідентифікаційний код замовника: 08004581
1.4. категорія замовника: замовник, що здійснює закупівлю для потреб оборони
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
«Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі №39/15 (**** ****) військове містечко №****, м. Дніпро», код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 478 162,30 (чотириста сімдесят вісім тисяч сто шістдесят дві гривні 30 коп.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
№
Ч.ч.
Найменування робіт і витрат
Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих
азбестоцементних листів м2 124
2 Розбирання лат [решетування] з брусків з прозорами м2 124
3 Розбирання крокв зі стояками та підкосами з брусів м2 24
4 Улаштування крокв з дощок м3 0,9
5 Улаштування лат [решетування] з прозорами із дощок і
брусків під покрівлю з профнастилу м2 124
6 Улаштування гідробар'єру м2 124
7 Улаштування покриття з профільованого листа м2 124
8 Улаштування обшивки з планки лобової м 22
9 Улаштування підшивки зі сталі м 22
10 Улаштування з листової сталі примикань м 48
11 Навішування жолоба м 22
12 Навішування водостічних труб м 16
13 Улаштування з листової сталі покрівельних аксесуарів м 55
14 Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю,
покриттів та настилів по фермах м2 296
15 Установлення та розбирання внутрішніх металевих
трубчастих інвентарних риштувань при висоті
приміщень до 6 м м2 114
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Квартирно-експлуатаційного відділу м. Дніпро та норм чинного законодавства з метою виконання вимог спільних Директів Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних сил України, щодо організаціїї всебічного забезпечення новостворених військових частин (підрозділів) Збройних сіил України та на підставі заявок підрозділів (СЗ Командира військової частини А**** підполковника **** **** №4824 від 21.11.2025року; СЗ ТВО начальника Східного квартирно-експлуатаційного управління полковника **** **** №4857 від 24.11.2025). Передбачено придбання послуг «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі №39/15 (**** ****) військове містечко №****, м. Дніпро» для подальшого використання з певними технічними і якісними характеристиками з обґрунтованими наявними потребами Замовника та особливостями ведення господарської діяльності.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 20.10.2025 № 793/2025 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03.02.2026.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 (воєнного стану / до кінця 2025 року / на період 2025року / тощо).
Відповідно до службової записки №4824 Командира військової частини А**** підполковника **** **** від 21.11.2025 існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи постійну загрозу ворогом ракетних ударів по місцях зберігання паливно-мастильних матеріалів у ППД військової частини А****, а також близкість до лінії зіткнення (10-14 км), систематичні обстріли **** району військами російської федерації з використання реактивних систем залпового вогню, ствольної артилерії та ракетно-авіаційних засобів ураження, з метою збереження життя і здоров’я особового складу та недопущення втрат матеріально-технічних засобів під час можливих повторних ударів РСЗВ, БПЛА і ракетно-авіаційних засобів, на виконання вимог Начальника штабу – заступника командувача угрупування сил і засобів логістичного забезпечення Збройних Сил України від 12 жовтня 2024р. №370/ДПУ/2145дск, військова частина А**** була передислокована до військового містечка №****, м. Дніпро. У зв’язку з наближення зимового періоду та незадовільним технічним станом покрівлі будівель військового містечка №**** існує нагальна потреба у проведенні ремонтних робіт дахів будівель №9 та №15 для забезпечення належних умов розміщення особового складу, а також у зв’язку з нестабільною безпековою ситуацією у місті Дніпро, а також постійної високої загрози ракетних обстрілів.у Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі предметом «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі №39/9 (****), військове містечко №****, м. Дніпро» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. СЗ Командира військової частини А**** підполковника **** **** №4824 від 21.11.2025року;
2. СЗ ТВО начальника Східного квартирно-експлуатаційного управління полковника **** **** №4857 від 24.11.2025
Очікувана вартість:
460 799.49 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі №39/15 (**** ****) військове містечко №****, м. Дніпро
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 23.12.2025
Місце постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, будівля №39/15 (**** **** **** ****), військове містечко №****
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КАДІАН БУД
×
-
Код ЄДРПОУ:
45698796
-
Адреса:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Генерала Пушкіна, 1
Ціна пропозиції
460 799.49 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.12.2025 20:14
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
732a8853dcc949b3b17844a0a02b0a9d
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-09-022122-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КАДІАН БУД
×
-
Код ЄДРПОУ:
45698796
-
Адреса:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Генерала Пушкіна, 1
Номер договору:
8/150/497
Сума договору:
460 799.49 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі №39/15 (**** ****) військове містечко №****, м. Дніпро: 460 799.49000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
08.12.2025 00:00 - 25.12.2025 00:00
Дата підписання:
08.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний