• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

технічний нагляд під час виконання будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення та приміщень санвузлів будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: вул. Небесної Сотні, 103, с. Романів (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

7 764.00 UAH без ПДВ
Номер: 8e57e64353f64b2589cfb30b781497aa
Внутрішній номер закупівлі: 27452650
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-08-019250-a   
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Контактна особа: Сергій Кривошиєнко +380989774240 kryvoshiienkosergii2@ukr.net https://www.pfu.gov.ua/zt/
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 7 764.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
технічний нагляд під час виконання будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення та приміщень санвузлів будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: вул. Небесної Сотні, 103, с. Романів (
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання 08.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Ольжича, 7 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Іванов Михайло Валентинович
Ціна пропозиції 7 764.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.12.2025 17:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: be9435a956e44572b7d37ee974ae4954
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-08-019250-a-a1
Постачальник: Іванов Михайло Валентинович
Номер договору: 558
Сума договору: 7 764.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 08.12.2025 17:19
Статус:
Підписаний
pdf
558 від 08.12.2025.pdf