• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25П_0426_ВО) Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0426_ВО) ДК 021:2015 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 71630000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 403 470,00 грн без ПДВ (один мільйон чотириста три тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок), в т.ч.: Лот №1 - 230 360,00 грн без ПДВ (двісті тридцять тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок); Лот №2 - 85 360,00 грн без ПДВ (вісімдесят п’ять тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок); Лот №3 - 133 200,00 грн без ПДВ (сто тридцять три тисячі двісті гривень 00 копійок); Лот №4 - 38 550,00 грн без ПДВ (тридцять вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок); Лот №5 - 63 000,00 грн без ПДВ (шістдесят три тисячі гривень 00 копійок); Лот №6 - 34 500,00 грн без ПДВ (тридцять чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №7 - 12 500,00 грн без ПДВ (дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №8 - 121 500,00 грн без ПДВ (сто двадцять одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №9 - 112 500,00 грн без ПДВ (сто дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №10 - 88 000,00 грн без ПДВ (вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок); Лот №11 - 121 000,00 грн без ПДВ (сто двадцять одна тисяча гривень 00 копійок); Лот №12 - 77 000,00 грн без ПДВ (сімдесят сім тисяч гривень 00 копійок); Лот №13 - 22 000,00 грн без ПДВ (двадцять дві тисячі гривень 00 копійок); Лот №14 - 154 000,00 грн без ПДВ (сто п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок); Лот №15 - 110 000,00 грн без ПДВ (сто десять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.12.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _________________________ Дмитро ШАТОХІН Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 16.12.25 18:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 16.12.25 18:00)

1 403 470.00 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
18
год
32
хв
59
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 20.40 - 5 140.80 UAH
Номер: c5ec334e60d748f382f909a34fb27e2d
Внутрішній номер закупівлі: 27448237
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-08-014811-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Шатохін Дмитро Олександрович 380443097273 pk_inshi@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 1 403 470.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 08.12.2025 15:22 - 13.12.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 08.12.2025 15:22 - 16.12.2025 18:00
Період оскарження: 08.12.2025 15:22 - 13.12.2025 00:00
Аукціон: з 17.12.2025 11:17

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴230 360.00 Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №2 ₴85 360.00 Лот 2. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №3 ₴133 200.00 Лот 3. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №4 ₴38 550.00 Лот 4. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №5 ₴63 000.00 Лот 5. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №6 ₴34 500.00 Лот 6. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №7 ₴12 500.00 Лот 7. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №8 ₴121 500.00 Лот 8. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №9 ₴112 500.00 Лот 9. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №10 ₴88 000.00 Лот 10. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №11 ₴121 000.00 Лот 11. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №12 ₴77 000.00 Лот 12. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №13 ₴22 000.00 Лот 13. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №14 ₴154 000.00 Лот 14. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
  • Лот №15 ₴110 000.00 Лот 15. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів