-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Запчастини для автомобіля
Завершена
31 158.40
UAH з ПДВ
Номер:
34598d56e4e24cf1a25485ef05f9a76b
Внутрішній номер закупівлі:
27435499
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-08-002033-a
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03328406
-
Адреса:
79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сахарова А. академіка буд.2
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Мороз Віталій 380322377779 tenderlet@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03.02.2025р.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Відповідно до службової записки начальника САТ № 3418 від 02.12.2025 існує нагальна потреба у здійсненні Закупівлі.
На автомобілі службовому Dacia Duster н/з ВС 68-29 НІ вийшли з ладу важелі передньої підвіски, виявлений знос гальмівних колодок, також потрібна заміна моторної оливи та фільтрів, що в свою чергу унеможливило використання автомобіля на лінії.
Враховуючи вище наведене і той факт, що автомобіль Dacia Duster н/з ВС 68-29 НІ використовується щоденно, для забезпечення безперебійної роботи електротранспорті у м. Львові,а саме, при фіксація та оформлення дорожньотраспортних пригод, перевірці графічності руху електротраспорту, контролі та перевірці технічного стану електротранспорту на лінії, перевірці стану контактної мережі та стану колій електротранспорту , перевірці стану диспетчерських пунктів та у інших службових потреб.
Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість:
31 158.40 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Запчастини для автомобіля
Кількість
1 лот
Період постачання
08.12.2025 - 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТзОВ "ЮРК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22372423
-
Адреса:
79035, Україна, Львівська область, Львів, вул.Зелена, 105а
Ціна пропозиції
31 158.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.12.2025 09:50
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
6de3d6433eec41d58a05c8d992cc63e4
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-08-002033-a-a1
Постачальник:
ТзОВ "ЮРК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22372423
-
Адреса:
79035, Україна, Львівська область, Львів, вул.Зелена, 105а
Номер договору:
0000009092
Сума договору:
31 158.40 UAH з ПДВ
Сума договору:
25 965.33 UAH без ПДВ
Період дії договору:
08.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
08.12.2025 09:00
Статус:
Підписаний