• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

заправка та обслуговування картриджів

Завершена

17 280.00 UAH з ПДВ
Номер: f387e385174d4194895c6c034bb81558
Внутрішній номер закупівлі: 27435296
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-08-001842-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Оксана Панченко 380959178005 oksana.panchenko1@kyivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 17 280.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та обслуговування картриджів)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 40 штука
Період постачання 08.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, місто Київ, проспект Берестейський, будинок 97 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСК"
Ціна пропозиції 17 280.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.12.2025 09:46
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6d7bfb8fef144dbe9f41aee41e161939
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-08-001842-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСК"
Номер договору: 0112/25
Сума договору: 17 280.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 14 400.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та обслуговування картриджів): 360.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 08.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 08.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 0112-25.pdf