• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
Номер: cb4463bf2f584390a50f0c85a4c00aae
Внутрішній номер закупівлі: 27432107
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-06-001480-a   
Замовник: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Контактна особа: Бадічко Юлія Василівна +380457751241 osvitabsr@ukr.net http://otg.osvitabor.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Очікувана вартість: 750 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання 05.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Комунальне підприємство Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування»
Ціна пропозиції 750 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.12.2025 22:45
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: ddda1f4eb27e43e2b8c14125a1bc7864
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-06-001480-a-c1
Постачальник: Комунальне підприємство Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування»
Номер договору: 186-П
Сума договору: 750 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень: 750 000.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 05.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір