-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний папір, файли, маркери, клейкі стрічки, ручки, гумки, олівці, скоби, клей, коректор, плівка для ламінування, магніти для дошок, засоби для чищення оргтехніки, скріпки, коректори, – 30190000-7 Офісне устаткування різне згідно з ДК 021:2015
Строк поставки товару до 23 грудня 2025 року. Датою поставки є - дата підписання видаткової накладної. Обов’язки та витрати з транспортування та поставки Товару у місце поставки покладається на Постачальника.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 10.12.25 17:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 10.12.25 17:00)
48 583.00
UAH з ПДВ
Номер:
dd8a6bb049c94ccb90b0af89e2f82731
Внутрішній номер закупівлі:
27429731
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-05-018242-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ II-III СТУПЕНІВ "СІЧОВИЙ КОЛЕГІУМ " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20520233
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Марина Окселенко +380968612261 sichoviycolegium@gmail.com http://zski.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
48 583.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
05.12.2025 18:57 - 10.12.2025 17:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на підставі видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Скоби для степлера
Кількість
20 пачка
Період постачання
до 23.12.2025
Маркери
Кількість
10 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Маркери
Кількість
10 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Маркери
Кількість
10 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Маркери
Кількість
10 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Скріпки канцелярські
Кількість
40 пачка
Період постачання
до 23.12.2025
Папір офісний, форматний
Кількість
200 пачка
Період постачання
до 23.12.2025
Матеріали для ламінування
Кількість
1 пачка
Період постачання
до 23.12.2025
Файли для документів
Кількість
20 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Клей-олівець
Кількість
20 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Скоби для степлера
Кількість
20 пачка
Період постачання
до 23.12.2025
Коректори
Кількість
10 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Ручки кулькові
Кількість
50 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Ручки кулькові
Кількість
50 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Гумки для видалення написів
Кількість
20 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Клейка стрічка канцелярська
Кількість
10 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Магніти канцелярські
Кількість
50 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Засоби для чищення оргтехніки
Кількість
20 паковання
Період постачання
до 23.12.2025
Засоби для чищення оргтехніки
Кількість
20 паковання
Період постачання
до 23.12.2025
Олівці графітні
Кількість
20 штука
Період постачання
до 23.12.2025
Папір офісний, форматний
Кількість
1 пачка
Період постачання
до 23.12.2025