-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний (код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Строк поставки Товару: до 19.12.2025 року. Місце поставки товару: 08171, Київська обл., Обухівський р-н., село Хотів, пл.-л. Паширова 2. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання видаткової накладної (далі-накладної) від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів Замовником на поточний рахунок Постачальника.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 10.12.25 16:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 10.12.25 16:00)
25 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
b393d29bc3014313a70ca9076d209855
Внутрішній номер закупівлі:
27425335
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-05-013808-a
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43968587
-
Адреса:
08173, Україна, Київська область, Ходосівка, вул.Мирного П., будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Данільчук Тетяна Миколаївна 380674148005 gumftender3@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
25 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
05.12.2025 14:54 - 10.12.2025 16:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання видаткової накладної (далі-накладної) від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів Замовником на поточний рахунок Постачальника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
170 пачка
Період постачання
до 19.12.2025