• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки

Завершена

5 670.00 UAH без ПДВ
Номер: 9b0b6433c10f49499fef93d5ad81744d
Внутрішній номер закупівлі: 27422846
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-05-011321-a   
Замовник: АРХІВНИЙ ВІДДІЛ КРАМАТОРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Буренко Анастасія 380958502889 25918451@mail.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 5 670.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка та відновлення картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 послуга
Період постачання 05.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького 36 На карті
Ремонт принтеру
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 послуга
Період постачання 05.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького 36 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервісний центр "Добрий друк"
Ціна пропозиції 5 670.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.12.2025 13:53
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3871c9312d4a47e08d38c54e8655b2b2
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-05-011321-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервісний центр "Добрий друк"
Номер договору: 2
Сума договору: 5 670.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Заправка та відновлення картриджа: 500.00000 UAH без ПДВ
Ремонт принтеру: 1 835.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 05.12.2025 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір_запрвки_картриджів_2025.pdf