• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бланкова продукція

Бланк «Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи» – 20 000 шт.; бланк «Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги» – 10 000 шт.; бланк «Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг» – 10 000 шт.; бланк «Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії» – 20 000 шт.; бланк «Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї» – 20 000 шт.; бланк «Заява про встановлення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» – 150 шт.; бланк «Заява про призначення житлової субсидії» - 20 000 шт.; бланк «Рішення управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації» – 2 000 шт.; бланк «Лист-запрошення на прийом до начальника відділу державних соціальних інспекторів» - 1 000 шт.; бланк «Лист-запрошення на прийом до державного соціального інспектора» - 1 000 шт.; бланк «Акт обстеження сім’ї, у якій виховується дитина-інвалід» - 1 000 шт.; бланк «Декларація про доходи сім’ї пільговика» - 1 000 шт.; бланк «Заява про заміну технічного та іншого засобу реабілітації після закінчення строку його експлуатації» - 500 шт.; бланк «Медична карта престарілого (інваліда), що оформлюється в будинок-інтернат» - 100 шт., бланк «Перелік документів необхідних для поступлення хворого в психоневрологічний інтернат» - 100 шт.; бланк «Заява про прийняття на постійне місце проживання до будинку-інтернату» - 100 шт.; бланк «Заява про здійснення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 100 шт..; бланк «Заява» - 40 000 шт..; бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» - 1 000 шт.; бланк «Довідка про право на отримання пільг» - 500 шт.; бланк «Про направлення документів до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради за підписом начальника управління та начальника відділу» - 100 шт.; бланк «Про направлення документів до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради за підписом начальника управління» - 100 шт.

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Номер: 04cc8943ac714da192f0fa43804ac3a0
Внутрішній номер закупівлі: 2742251
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-16-002678-a   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 20 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100.00 UAH
Період уточнення: 16.11.2018 15:09 - 19.11.2018 15:14
Період прийому пропозицій: 19.11.2018 15:14 - 21.11.2018 15:14
Аукціон: 22.11.2018 12:40 - 22.11.2018 13:01
Період кваліфікації: 22.11.2018 13:01 - 22.11.2018 15:12
Період завантаження договору: 22.11.2018 15:09 - 12.12.2018 15:09

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланкова продукція (бланк «Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи» – 20 000 шт.; бланк «Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги» – 10 000 шт.; бланк «Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг» – 10 000 шт.; бланк «Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії» – 20 000 шт.; бланк «Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї» – 20 000 шт.; бланк «Заява про встановлення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» – 150 шт.; бланк «Заява про призначення житлової субсидії» - 20 000 шт.; бланк «Рішення управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації» – 2 000 шт.; бланк «Лист-запрошення на прийом до начальника відділу державних соціальних інспекторів» - 1 000 шт.; бланк «Лист-запрошення на прийом до державного соціального інспектора» - 1 000 шт.; бланк «Акт обстеження сім’ї, у якій виховується дитина-інвалід» - 1 000 шт.; бланк «Декларація про доходи сім’ї пільговика» - 1 000 шт.; бланк «Заява про заміну технічного та іншого засобу реабілітації після закінчення строку його експлуатації» - 500 шт.; бланк «Медична карта престарілого (інваліда), що оформлюється в будинок-інтернат» - 100 шт., бланк «Перелік документів необхідних для поступлення хворого в психоневрологічний інтернат» - 100 шт.; бланк «Заява про прийняття на постійне місце проживання до будинку-інтернату» - 100 шт.; бланк «Заява про здійснення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 100 шт..; бланк «Заява» - 40 000 шт..; бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» - 1 000 шт.; бланк «Довідка про право на отримання пільг» - 500 шт.; бланк «Про направлення документів до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради за підписом начальника управління та начальника відділу» - 100 шт.; бланк «Про направлення документів до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради за підписом начальника управління» - 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 148750 штуки
Період постачання 26.11.2018 - 31.12.2018
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1) На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОСКАР ПЛЮС"

Оскарження: 22.11.2018 13:01 - 26.11.2018 15:09
Початкова пропозиція 17 842.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 842.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
22.11.2018 15:09
Документи 11
Скарги 0
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"

Оскарження: 22.11.2018 15:09 - 26.11.2018 15:12
Початкова пропозиція 19 982.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 982.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.11.2018 15:12
Документи 6
Скарги 0

Контракти

Номер: e95648b625224a92a460258447c84736
Ідентифікатор договору: UA-2018-11-16-002678-a-b1
Постачальник: ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
Номер договору: 532
Сума договору: 19 982.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.11.2018 00:00 - 31.12.2018 23:59
Дата підписання: 28.11.2018 00:00
Статус:
Підписаний
Договір про закупівлю
p7s
sign.p7s