• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги: з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки, а саме: заправка і відновлення картриджів

Завершена

9 510.00 UAH без ПДВ
Номер: cbff1d7c357f4f9585004254abe651dd
Внутрішній номер закупівлі: 27413868
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-05-002276-a   
Замовник: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Контактна особа: Сербіна Наталя Олександрівна +380482329963 udh@omr.odessa.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 9 510.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги: з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки, а саме: заправка і відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 05.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Танцюри Євгенія, 22 (Генерала Петрова) На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Коєва Юлія Вікторівна
Ціна пропозиції 9 510.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.12.2025 09:52
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b7256b1f36104efc84287aa38a31b23d
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-05-002276-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Коєва Юлія Вікторівна
Номер договору:
Сума договору: 9 510.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги: з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки, а саме: заправка і відновлення картриджів: 9 510.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 05.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
договір