• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Лікувальне - 1612,50грн.,ортопедичне-1612,50грн

Завершена

3 225.00 UAH без ПДВ
Номер: 6d0a979024784cec9be7d4a89a288fc5
Внутрішній номер закупівлі: 27378076
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-03-011557-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська стоматологічна поліклініка" Чернівецької міської ради
Контактна особа: Валентина ДУКА +380506910853 kmy05481375@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 225.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Графік А4
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 300 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Звіт А5
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 300 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
реєстри на платні послуги
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 1000 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
заява на отримання послуг
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 500 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Заява на безоплатне лікування
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 500 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Акт виконання робіт
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 1000 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Згода на обробку даних
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 1000 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Табель А3
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 250 штука
Період постачання 03.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Підприємець Антонюк Ігор Прокофійович
Ціна пропозиції 3 225.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.12.2025 14:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3e515133aaa54d6c8b3c8c26dce9f01c
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-03-011557-a-b1
Постачальник: Підприємець Антонюк Ігор Прокофійович
Номер договору: 84
Сума договору: 3 225.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Графік А4: 0.75000 UAH без ПДВ
Звіт А5: 0.75000 UAH без ПДВ
реєстри на платні послуги: 1.00000 UAH без ПДВ
заява на отримання послуг: 0.50000 UAH без ПДВ
Заява на безоплатне лікування: 0.50000 UAH без ПДВ
Акт виконання робіт: 0.50000 UAH без ПДВ
Згода на обробку даних: 0.40000 UAH без ПДВ
Табель А3: 1.50000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.12.2025 14:01 - 31.12.2025 14:01
Дата підписання: 03.12.2025 14:01
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 84.pdf
p7s
sign.p7s