-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій в Колоденському ліцеї
Завершена
58 460.00
UAH без ПДВ
Номер:
3a158e1c131847ce9805c677848eb1ad
Внутрішній номер закупівлі:
27365614
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-02-019927-a
Замовник:
КОЛОДЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КОРНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
25315437
-
Адреса:
35306, Україна, Рівненська область, Рівненський район, село Колоденка, вул.Свободи, будинок 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Биць Віталій Володимирович 380966401299 kolodenkazosh@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Згідно із п. 7 статті 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту» відповідальність за організацію харчування учнів у закладах освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності, додержання вимог санітарного законодавства, законодавства про безпечність та якість харчових продуктів покладається на засновників та керівників відповідних закладів освіти. Норми та порядок організації харчування учнів у закладах освіти встановлюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до п. 13 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (далі - Порядок 305), Організація харчування у закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв здійснюється з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Засновник (засновники) закладів освіти забезпечує проведення закупівель харчових продуктів та/або послуг з харчування відповідно до встановленої вартості харчування. Відповідальність за планування та організацію харчування в закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку, матеріально-технічне забезпечення їдальні (харчоблоку), буфету, безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, виконання норм харчування, відповідність меню та асортименту буфету несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу, а також постачальник (постачальники) харчових продуктів та/або послуг з харчування (п. 11 Порядку 305). Способами організації харчування є: 1) приготування та реалізація готових страв закладом освіти та закладом оздоровлення та відпочинку самостійно (працівниками, що входять до штатного розпису закладу); 2) організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг). У такому разі штат їдальні (харчоблоку), буфету не належить до штатного розпису відповідного закладу. Згідно штатного розпису, в закладі освіти відсутні працівники, які можуть здійснювати приготування готових страв. Замовником обрано спосіб організації харчування дітей початкових класів такий, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально - технічної бази закладу освіти. Важливо врахувати, що в період дії воєнного стану в Україні, з метою дотримання санітарних норм, забезпечення для дітей безпечних умов організації гарячого шкільного харчування, доцільно організовувати гаряче харчування безпосередньо в приміщенні навчального закладу. Водночас, відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 03.10.2019 №157-1Х, Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», частина приміщень будівлі ліцею, а саме: приміщення їдальні площею 38,2 кв. м., приміщення кухні площею 17,3 кв. м., приміщення мийки площею 7,0 кв. м., приміщення кладовки 6,2 кв.м., від загальної площі 68,7 кв. м., що розташоване за адресою: 35306, Рівненська область, Рівненський район, с. Колоденка вул. Свободи, 22 за результатами аукціону від 22.09.2025 № LLE001-UA-20250912-26307 були передані в оренду Фізична особа – підприємець Черняк Анастасія Володимирівна строком на 2 роки шляхом укладення ДОГОВОРУ № 1 оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності і передаються в оренду на аукціоні від 01.10.2025 року (далі - Договір). Частина приміщень будівлі ліцею, а саме: приміщення їдальні площею 38,2 кв. м., приміщення кухні площею 17,3 кв. м., приміщення мийки площею 7,0 кв. м., приміщення кладовки 6,2 кв.м., від загальної площі 68,7 кв. м., що переданий в оренду, відповідно до вказаного Договору може бути використаний Орендарем лише з метою розміщення їдальні (надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо установами або закладами, визначеними у п.29 Порядку, і які є пов’язаними із забезпеченням або обслуговуванням діяльності такої установи). Згідно умов договору оренди, майно не може бути передано в суборенду згідно підпункту.8.1 Договору. Передача харчоблоку у строкове платне користування орендарю засвідчена актом приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності від 01.10.2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість:
58 460.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування у листопаді - грудні 2025 року для учнів 5-9 класів Колоденського ліцею
Кількість
814 послуга
Період постачання
03.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
35306, Україна, Рівненська область, Рівненський район, село Колоденка, вул.Свободи, будинок 22
На карті
Послуги з організації шкільного харчування у листопаді - грудні 2025 року для учнів 10-11 класів Колоденського ліцею
Кількість
148 послуга
Період постачання
03.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ЧЕРНЯК АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3907810046
-
Адреса:
35372, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н село Бармаки вул.Миру будинок 44
Ціна пропозиції
58 460.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.12.2025 20:29
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
efaf99d9fae94dd893b64b16ecaa3be3
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-02-019927-a-b1
Постачальник:
ЧЕРНЯК АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3907810046
-
Адреса:
35372, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н село Бармаки вул.Миру будинок 44
Номер договору:
60
Сума договору:
58 460.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
01.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний