-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
Продавець повинен передати (поставити) Покупцю Товар, передбачений цим Договором, якість якого повинна відповідати затвердженим державним стандартам і технічним умовам, що діють на території Україні. Продавець гарантує якість Товару, яка повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів. Гарантійний строк експлуатації Товару обчислюється від дати отримання Товару Відвантаження Товару за цим Договором проводиться Продавцем у тарі та упаковці, передбаченій технічними умовами, ГОСТом (ДСТУ). Тара і упаковка Товару під час перевезення і зберігання має гарантувати її цілісність і схоронність.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 12 годин (до 05.12.25 05:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 12 годин (до 05.12.25 05:00)
69 750.00
UAH з ПДВ
Номер:
c9bbebc88cc746059540bb9caa52d471
Внутрішній номер закупівлі:
27363388
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-02-017702-a
Замовник:
Липоводолинська селищна рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04390972
-
Адреса:
42500, Україна, Сумська область, селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Мусієнко Лідія Василівна +380545251191 ldolsr2014@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
69 750.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
02.12.2025 16:46 - 05.12.2025 05:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 робочі дні
Умови поставки:
підписання договору - 100%
- Подіяпідписання договору
- ОписПрийняття Товару за кількістю та якістю буде здійснено представниками Покупця у присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, представник Покупця, спільно з представником Продавця, відображає це у видатковій накладній, про що складається відповідний Акт. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, Продавець зобов’язаний у 5-ти денний строк з дня виявлення недоліку поставити Покупцю недопоставлену частину Товару та негайно розпочати усунення порушень за свій рахунок, відшкодовуючи всі збитки, яких може при цьому зазнати Покупець. Покупець відкладає приймання Товару за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях15 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
465 пачка
Період постачання
до 19.12.2025
Місце постачання
42500, Україна, Сумська область, селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32
На карті