• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Круги відрізні

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на додаток 2 до проекту договору про закупівлю, які викладені в файлі "Проєкт договору". Умови доставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці Зі сторони ПОКУПЦЯ рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ПОКУПЦЯ щонайменше двома уповноваженими особами ПОКУПЦЯ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР / вимога ПОКУПЦЯ направляються ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: - на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); - вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; - шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА копії відповідної рознарядки / вимоги. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання видаткової накладної. Видаткова накладна та інші первинні документи зі сторони ПОКУПЦЯ підписується особами, відповідальними за приймання ТОВАРУ. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаної видаткової накладної; - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ, - зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 4 дні назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 4 дні назад

31 155.00 UAH без ПДВ
Номер: da49ea9ef704429d9ab42400b6df12ea
Внутрішній номер закупівлі: 27359791
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-02-014093-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Олександр Гриб 380444654643 hryb.o.v@sw.uz.gov.ua http://swrailway.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 14810000-2 Абразивні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 31 155.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.12.2025 15:20 - 08.12.2025 07:00
Період кваліфікації: 08.12.2025 07:00 - 08.12.2025 15:29
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Круг відрізний 41, 180х1.6х22.23 14А F36-F46 80 м/с
Код ДК 021:2015: 14810000-2 Абразивні вироби
Кількість 2325 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Вінницька область, Козятин На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНСЕЛ"
Початкова пропозиція 31 015.50 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
31 015.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.12.2025 15:29
Відповіді на вимоги 13
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: eeb1eb0f9407468189e3dd92d0153929
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-02-014093-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНСЕЛ"
Сума договору: 31 015.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Круг відрізний по металу FORMATOR 180х1,6х22.23: 13.34000 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації