• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Загальноосвітній школі I-III ступенів №7

Завершена

220 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 54032e66c5a443718a4308cc22a2dd67
Внутрішній номер закупівлі: 27340410
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-01-013696-a   
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Контактна особа: Зубак Любов Степанівна +380313123008 Uommrbuh@mk.uz.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-11-07-004665-a
Очікувана вартість: 220 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів у Загальноосвітній школі I-III ступенів №7
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, вул. Баллінга Яноша, 35 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Нагімова Оксана Іванівна
Ціна пропозиції 220 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.12.2025 15:46
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a2da5f1b9d7f47509efb7f1636cc5bd2
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-01-013696-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Нагімова Оксана Іванівна
Номер договору: 400/п
Сума договору: 220 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 27.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування 400п.pdf