-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021-2015 (CPV): 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Книга обліку нарахування заробітної плати, 100 арк., тверда палітурка, Оборотна відомість,50арк., м’яка палітурка, Журнал реєстрації вхідних документів, 200 арк., м’яка палітурка, Журнал реєстрації вихідної документації, 100 арк., м’яка палітурка, Журнал реєстрації розпоряджень,50 арк., м’яка палітурка, Журнал реєстрації виданих довідок, 100 арк., м’яка палітурка, Журнал обліку заяв про реєстрацію місця проживання/перебування, 50 арк., м’яка палітурка, Журнал обліку заяв про зняття з реєстрації місця проживання/перебування, 50арк., м’яка палітурка, Журнал обліку витягів з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання, 50 арк., м’яка палітурка) (за рахунок місцевого бюджету)
Завершена
2 508.80
UAH без ПДВ
Номер:
9450ad3267574fcbbdbee665067e25c0
Внутрішній номер закупівлі:
27335559
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-01-008783-a
Замовник:
ВК ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БІЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04383512
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, селище міського типу Білики, вул.Кобеляцька, 53А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Корнута Яна Миколаївна +380508744930 bilyky.rada@ukr.net https://bilycka-gromada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 508.80 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Книга обліку нарахування заробітної плати, 100 арк., тверда палітурка
Кількість
1 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Оборотна відомість,50арк., м’яка палітурка
Кількість
10 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Журнал реєстрації вхідних документів, 200 арк., м’яка палітурка
Кількість
3 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Журнал реєстрації вихідної документації, 100 арк., м’яка палітурка,
Кількість
1 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Журнал реєстрації розпоряджень,50 арк., м’яка палітурка
Кількість
4 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Журнал реєстрації виданих довідок, 100 арк., м’яка палітурка,
Кількість
1 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Журнал обліку заяв про реєстрацію місця проживання/перебування, 50 арк., м’яка палітурка
Кількість
1 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Журнал обліку заяв про зняття з реєстрації місця проживання/перебування, 50арк., м’яка палітурка
Кількість
1 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Журнал обліку витягів з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання, 50 арк., м’яка палітурка
Кількість
1 штука
Період постачання
до 28.11.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Жук Станіслав Олексійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2483711077
-
Контактна особа:
Жук Станіслав Олексійович 0661697071
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, с-ще Білики, вул.Пристанційна 2Г
Ціна пропозиції
2 508.80 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.12.2025 13:39
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
9c38429f99ab4a78a8e1e129eb20fe78
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-01-008783-a-b1
Постачальник:
ФОП Жук Станіслав Олексійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2483711077
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, с-ще Білики, вул.Пристанційна 2Г
Номер договору:
232
Сума договору:
2 508.80 UAH без ПДВ
Період дії договору:
28.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
28.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний