• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з ремонту лічильника теплової енергії X-12 зав. №12124 встановленого на об’єкті в м. Вінниця.

Завершена

11 880.00 UAH з ПДВ
Номер: a959fc0f26d540efb275e3a19d29202c
Внутрішній номер закупівлі: 27334857
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-01-008088-a   
Замовник: Військова частина Р9025
Контактна особа: Афанасьєв Дмитро 380639595112 afanasyev-dv@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 20.10.2025 № 793/2025 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 5 листопада 2025 року строком на 90 діб. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” регламентує, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з абзацом 7 пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 “Про Кабінет Міністрів України” Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: “Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.”. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника. Лічильник теплової енергії X-12, зав. №12124, встановлений на об’єкті в м. Вінниця, забезпечує комерційний облік теплової енергії та є основою для формування рахунків за спожиті енергоресурси. У ході експлуатації виявлено некоректну роботу приладу. Несправність приладу призводить до перекручення показників обліку та виникнення перевитрат, які відображаються у розрахунках за теплову енергію. Оскільки оплата теплопостачання здійснюється за показниками вузла обліку, подальше використання несправного лічильника спричиняє безпідставне збільшення витрат бюджетних коштів, що суперечить принципам ефективного та раціонального використання державних ресурсів відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, а також вимогам щодо запобігання невиправданим витратам. Враховуючи зазначене, ремонт лічильника X-12 є нагально необхідним для відновлення коректного комерційного обліку теплової енергії, недопущення подальших перевитрат та фінансових втрат державного бюджету, забезпечення безперебійної роботи системи теплопостачання та виконання вимог нормативних актів щодо точності приладів обліку. З огляду на критичну значущість приладу для розрахунків та фінансових зобов’язань, а також необхідність термінового усунення несправності, закупівля послуг з ремонту лічильника теплової енергії X-12, зав. №12124 встановленого на об’єкті в м. Вінниця, має характер нагальної та невідкладної. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 пункту 13 Особливостей: “Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.”. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу “Обґрунтування підстави”.
Очікувана вартість: 11 880.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту лічильника теплової енергії X-12 зав. №12124 встановленого на об’єкті в м. Вінниця.
Код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ Науково-виробничий комерційний центр "Енергія"
Ціна пропозиції 11 880.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.12.2025 13:12
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e854d8c5a6b247c995bfa90f4a4759ef
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-01-008088-a-a1
Постачальник: ТОВ Науково-виробничий комерційний центр "Енергія"
Номер договору: 17/339
Сума договору: 11 880.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 9 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 01.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 4 п....
pdf
Договір від 01.12.2025 № 17-339.pdf