• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4)

Завершена

2 450.00 UAH без ПДВ
Номер: d33f85b2324840698d8267367447acc4
Внутрішній номер закупівлі: 27325387
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-29-000912-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Сапожник Світлана Василівна 380443665181 svitlana.sapozhnyk@kyivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 450.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 14 пачка
Період постачання 28.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 02094, Україна, м. Київ, бульвар Івана Котляревського, будинок 1/1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Цацко Андрій Валерійович
Ціна пропозиції 2 450.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.11.2025 18:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 350a215dabe845c7bcf2548042ecfcb6
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-29-000912-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Цацко Андрій Валерійович
Номер договору: 14/25
Сума договору: 2 450.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4): 175.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 28.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний