• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне")

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник здійснює закупівлю витратного матеріалу, який використовується для фіксування різної інформації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 146 770,00 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне") (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 30197630-1 Папір для друку)

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився день назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився день назад

146 770.00 UAH з ПДВ
Номер: 5eee8097f12b4435a64916bce10df762
Внутрішній номер закупівлі: 27290757
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-27-001421-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Анна Тубольцева +380542701349 economic.smkl1@ukr.net http://cmkl.sumy.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 146 770.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.11.2025 09:27 - 02.12.2025 10:00
Період кваліфікації: 02.12.2025 10:00 - 03.12.2025 11:30
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 пачка
Період постачання до 26.12.2025
Місце постачання 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 116 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
116 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
03.12.2025 11:29
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 120 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
120 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.12.2025 11:30
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ХАУС ПЕЙПЕР"
Початкова пропозиція 122 880.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
122 880.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП ЧЕБОТАРЬОВА ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Початкова пропозиція 123 380.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
123 380.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Початкова пропозиція 128 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
128 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"
Початкова пропозиція 128 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
128 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП ЛЕБЕДИНЕЦЬ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
Початкова пропозиція 130 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
130 140.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "УМРИХІНА СВІТЛАНА ДМИТРІВНА"
Початкова пропозиція 133 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
133 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 143 580.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
143 580.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 5fc10e10b46c4d86a4fc14f544d605d3
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-27-001421-a-b2
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Сума договору: 120 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 120 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 Everywhere Printing paper 500 арк: 100.00000 UAH з ПДВ
Статус:
Очікує активації