• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання шаф металевих

До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку та розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Термін поставки - протягом не більше ніж 10 днів з дня укладення договору. Оплата вартості товарів здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Замовник розглядає аналоги товару, які за характеристиками не гірші за запропонований, і відповідають визначеним розмірам (параметр глибини може варіюватися від 380 до 390 мм включно). Тел. техн. питань: 424-12-02.

Завершена

28 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Номер: 0858062ddf674322a2a195c86a44369d
Внутрішній номер закупівлі: 2728954
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-30-001416-a   
Замовник: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович 380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net http://svyat.kievcity.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 28 800.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150.00 UAH
Період уточнення: 30.11.2018 16:38 - 04.12.2018 17:00
Період прийому пропозицій: 04.12.2018 17:00 - 05.12.2018 18:00
Аукціон: 06.12.2018 14:41 - 06.12.2018 15:02
Період кваліфікації: 06.12.2018 15:02 - 07.12.2018 15:49
Період завантаження договору: 06.12.2018 15:02 - 26.12.2018 15:02

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання шаф металевих
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 8 штуки
Період постачання (не задано)
Місце постачання 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

Оскарження: 06.12.2018 15:02 - 11.12.2018 15:49
Початкова пропозиція 26 052.96 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
24 948.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.12.2018 15:49
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 25 177.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 027.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 11
Скарги 0

Контракти

Номер: 9d34b64372664acabca5ca26f87a244c
Ідентифікатор договору: UA-2018-11-30-001416-a-c1
Постачальник: Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
Номер договору: 63
Сума договору: 24 948.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 13.12.2018 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Шафи.pdf