-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Меблі для облаштування кімнат психологічного розвантаження по частинах загону: сервант — 1 шт., шафа — 1 шт., шафа офісна — 2 шт., шафа подвійна — 1 шт., тумба — 5 шт., шафа з поличками — 1 шт., шафа одинарна — 2 шт, тумба офісна — 2 шт., стелаж — 2 шт.
Завершена
99 900.00
UAH без ПДВ
Номер:
6e52d8b5c17046f7bc1246e041328bf5
Внутрішній номер закупівлі:
27287676
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-26-018458-a
Замовник:
5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38791081
-
Адреса:
34500, Україна, Рівненська область, Сарни, Європейська, 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Вишневський Олександр Васильович +380956388244 sarny_mns@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до листа Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 (далі — Лист щодо планування) планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі, зокрема, виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та / або редагування / видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.Рішенням ДСНС України (Зміни ДСНС від 20.11.2025 №6834, 6835) виділено додаткові кошти в сумі 66240 грн щодо Закупівлі (Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 20.11.2025 № 2115, затверджена начальником 5 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Рівненській області).Таким чином, враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель у зв’язку з додатково виділеними коштами.
Очікувана вартість:
99 900.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сервант
Кількість
1 штука
Період постачання
до 08.12.2025
Інформація про скасування
Номер:
f0d8e3d82ccf459d827ff29a64989034
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Технічна помилка при публікації
Дата опублікування:
26.11.2025 18:04
Дата виконання:
26.11.2025 18:04
Статус:
Скасовано
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Сергійчук Володимир Леонідович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2922029275
-
Контактна особа:
Сергійчук Володимир Леонідович 0989339893
-
Адреса:
34522, Україна, Рівненська область, Тутовичі, вул. Миру, 46
Ціна пропозиції
99 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.11.2025 17:58
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
949ca31447694ef7b13b32044a2a776d
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-26-018458-a-c1
Постачальник:
ФОП Сергійчук Володимир Леонідович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2922029275
-
Адреса:
34522, Україна, Рівненська область, Тутовичі, вул. Миру, 46
Номер договору:
225
Сума договору:
99 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.11.2025 00:00 - 15.12.2025 23:59
Дата підписання:
25.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний