• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Меблі для облаштування кімнат психологічного розвантаження по частинах загону: сервант — 1 шт., шафа — 1 шт., шафа офісна — 2 шт., шафа подвійна — 1 шт., тумба — 5 шт., шафа з поличками — 1 шт., шафа одинарна — 2 шт, тумба офісна — 2 шт., стелаж — 2 шт.

Завершена

99 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 6e52d8b5c17046f7bc1246e041328bf5
Внутрішній номер закупівлі: 27287676
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-26-018458-a   
Замовник: 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області
Контактна особа: Вишневський Олександр Васильович +380956388244 sarny_mns@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до листа Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 (далі — Лист щодо планування) планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі, зокрема, виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та / або редагування / видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.Рішенням ДСНС України (Зміни ДСНС від 20.11.2025 №6834, 6835) виділено додаткові кошти в сумі 66240 грн щодо Закупівлі (Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 20.11.2025 № 2115, затверджена начальником 5 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Рівненській області).Таким чином, враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель у зв’язку з додатково виділеними коштами.
Очікувана вартість: 99 900.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сервант
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 1 штука
Період постачання до 08.12.2025
Місце постачання 34503, Україна, Рівненська область, Сарни, вул. Європейська, 41 На карті

Інформація про скасування

Номер: f0d8e3d82ccf459d827ff29a64989034
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Технічна помилка при публікації
Дата опублікування: 26.11.2025 18:04
Дата виконання: 26.11.2025 18:04
Статус:
Скасовано

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Сергійчук Володимир Леонідович
Ціна пропозиції 99 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.11.2025 17:58
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 949ca31447694ef7b13b32044a2a776d
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-26-018458-a-c1
Постачальник: ФОП Сергійчук Володимир Леонідович
Номер договору: 225
Сума договору: 99 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.11.2025 00:00 - 15.12.2025 23:59
Дата підписання: 25.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 225 від 25.11.2025.pdf