• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір ксероксний А4)

Завершена

2 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 8afc73795d8345b3b9aaf26ecd9cb2bd
Внутрішній номер закупівлі: 27276792
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-26-007523-a   
Замовник: Управління соціального захисту населення та надання соціальних послуг Рахівської районної державної адміністрації
Контактна особа: Шундерюк Жанна 380673855275 zhannauszn@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 600.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір ксероксний Ф4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 13 пачка
Період постачання 26.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 90600, Україна, Закарпатська область, Рахів, Вулиця Вербник, будинок 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Петровці Ервін Юлійович
Ціна пропозиції 2 600.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.11.2025 12:10
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1a233ab85b4e4bf898345410eb92675e
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-26-007523-a-c1
Постачальник: ФОП Петровці Ервін Юлійович
Номер договору: 33
Сума договору: 2 600.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір ксероксний Ф4): 200.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 26.11.2025 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір.pdf