-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Завершена
389 301.65
UAH з ПДВ
Номер:
6dfef761011f4e148b8d7864f42cea6b
Внутрішній номер закупівлі:
27238409
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-24-008758-a
Замовник:
Дніпровський міський центр соціальних служб
×
-
Код ЄДРПОУ:
21945667
-
Адреса:
49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Новосільна, будинок 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ольга Шестакова +380983004563 olgashestakova08@gmail.com https://dniprorada.gov.ua/uk/page/dniprovskij-miskij-centr-socialnih-sluzhb
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
ОБГРУНТУВАННЯ
підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13
постанови № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості)
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Дніпровський міський центр соціальних служб.
1.2. місцезнаходження замовника: вул. Новосільна, будинок 21, м. Дніпро, 49069.
1.3. ідентифікаційний код замовника: 21945667
1.4. Категорія замовника: визначена підпунктом 1 пункту 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9», код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (далі - Закупівля).
3. Розмір бюджетного призначення: 389 301,65 грн (триста вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 65 копійок), з ПДВ.
4. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надавання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 20.10.2025 № 793/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» (Указ затверджено Законом № 4643-IX від 21.10.2025) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 05 листопада 2025 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, веденого Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022р. «2102-ІХ, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі-Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено, підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Дніпровським міським центром соціальних служб укладено договір від 13.10.2025 № 25/90 на «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9 »,
код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні
будівельні роботи, який укладений за результатами проведення тендера,
ID закупівлі UA-2025-09-18-007220-a з Приватне підприємство «Промислово – торгівельна фірма «ДНІПРОГРАД» на суму 2 912 849,50 грн.
У зв’язку з необхідністю надання додаткових послуг за Договором від 13.10.2025
№ 25/90 замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі додаткових послуг без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей внаслідок чого було укладено Договір № 25/111 про надання послуг (додаткові послуги) від 21.11.2025 на суму 389 301,65 грн (триста вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 65 копійок) у тому числі ПДВ 64 883,61 грн (шістдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят три гривні 61 копійка), предмет договору Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9 », код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Разом з тим, є необхідність надання додаткових послуг з поточного ремонту, що виникла непередбачувано в ході надання послуг за договором від 13.10.2005 № 25/90 (Дефектний акт на послугу з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9 », код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Загальна вартість додаткових послуг складає 389 301,65 грн., що не перевищує 50% ціни основного договору від 13.10.2025 № 25/90.
Отже, з огляду на вищезазначене застосовується вищевказане виключення.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронної системи закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість:
389 301.65 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 25.12.2025
Місце постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31705813
-
Контактна особа:
+3806763386845
-
Адреса:
49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Драгоманова Михайла будинок 50
Ціна пропозиції
389 301.65 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.11.2025 13:19
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e454c1f161bb4a9da7890ccc0ffb0521
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-24-008758-a-c1
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31705813
-
Адреса:
49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Драгоманова Михайла будинок 50
Номер договору:
25/111
Сума договору:
389 301.65 UAH з ПДВ
Сума договору:
324 418.04 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
21.11.2025 10:00
Статус:
Підписаний