• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк столовий молодий, з обрізаною зеленню, першого товарного сорту; Морква молода свіжа; Капуста білоголова свіжа, середньостигла, другого товарного сорту, ДСТУ 7037; Яблука свіжі, середньостиглі та пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133; Лимони свіжі; Банани свіжі; Мандарини свіжі; Виноград свіжий столовий; Капуста броколі, першого товарного сорту, діаметр не менше 6 см, ДСТУ 8147)

Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів – згідно Додатку № 2 до проекту договору. Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 08-30 до 11-30 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. Водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, суворо дотримуватись особистої гігієни та правил транспортування харчових продуктів та забезпечені санітарним одягом (халат, захисна маска, рукавиці). Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Учасник, протягом 24 годин після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника, установчі документи та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат на систему керування безпечністю харчових, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі», сфера сертифікації: надання послуг мобільного харчування, постачання; оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюскам, цукром, шоколадом i кондитерськими виробами, молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, м’ясом i м’ясними продуктами, фруктами й овочами; послуги вантажного автомобільного транспорту категорія харчового ланцюга: Е, F (підкатегорія FI). Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. В разі ненадання Замовнику протягом 24 годин з дня визначення учасника переможцем таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника. Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором. За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 2 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20 (двадцять) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору, якості товару передбаченої в п. 1.3. Договору, Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 26.11.25 00:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 26.11.25 00:00)

71 390.00 UAH з ПДВ
Номер: eb69951facca41ceb4e1e7eacea79e37
Внутрішній номер закупівлі: 27227682
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-22-000531-a   
Замовник: Волоківська сільська рада
Контактна особа: Дмитро Іванович Загарчук +380373430202 otg_24_311@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 71 390.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.11.2025 12:21 - 26.11.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк столовий молодий, з обрізаною зеленню, першого товарного сорту
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 320 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Морква молода свіжа
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 400 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Капуста білоголова свіжа, середньостигла, другого товарного сорту, ДСТУ 7037
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 400 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Яблука свіжі, середньостиглі та пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 200 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Лимони свіжі
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 27 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Банани свіжі
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 200 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Мандарини свіжі
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 50 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Виноград свіжий столовий
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 100 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті
Капуста броколі, першого товарного сорту, діаметр не менше 6 см, ДСТУ 8147
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 10 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Чернівецька область, згідно Додатку № 2 Проекту договору На карті