• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари (папір офісний, папки, щоденники ділові, файли, подорожні листи, стрічка клейка, канцелярське приладдя, календарі)

Завершена

50 391.30 UAH без ПДВ
Номер: 2790e3f58fd7415082ba732bda79f6d0
Внутрішній номер закупівлі: 27227156
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-21-016806-a   
Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua http://www.lutsk.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 50 391.30 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари (папір офісний, папки, щоденники ділові, файли, подорожні листи, стрічка клейка, канцелярське приладдя, календарі) (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1605 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького, 40а На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Карпюк Катерина Володимирівна
Ціна пропозиції 50 391.30 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.11.2025 23:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0a5fbac1e38e4c72bd7a0ac9876e57a9
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-21-016806-a-b1
Постачальник: ФОП Карпюк Катерина Володимирівна
Номер договору: 7-00000052/1369
Сума договору: 50 391.30 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 18.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір_1369_від 18.11.2025.pdf