-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Шини індустріальні
Постачальник власними силами та засобами відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару на склад Покупця за адресою: Україна, 73000, Херсонська область, місто Херсон; точна адреса поставки буде зазначатися у заявці/замовленні Покупця. Поставка Товару за цим Договором здійснюється Постачальником не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки/замовлення від Покупця. Кінцевий строк поставки Товару – не пізніше ніж до 15.12.2025 року. Заявка/замовлення на поставку Товару формується Покупцем в залежності від фактичної потреби та виробничої необхідності Покупця. Заявка/замовлення Покупця надається Постачальнику по телефону (через Viber, WhatsApp тощо) або надсилається на електронну пошту (у вигляді скан-файлу листа підписаного уповноваженою особою Покупця). В замовленні на партію Товару Покупець зазначає: асортимент, перелік, кількість та за необхідності дату, час поставки, умови поставки Товару, в тому числі точну адресу місця поставки Товару. Факт відправки Покупцем замовлення (у вигляді скан-файлу) одним із вище перелічених засобів, є презумпцією належного отримання його Постачальником та не може заперечуватись чи оскаржуватись останнім. Скріншоти (знімки екрану) в такому випадку будуть вважатись належним доказом в суді. Контактні дані Постачальника вказані у розділі 13 Договору.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 26.11.25 00:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 26.11.25 00:00)
-
Код ЄДРПОУ:
40713306
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 37
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписЗдійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні