-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Технічне обслуговування та поточний ремонт, комп’ютерів, периферійної техніки. Додаткові роботи.
Завершена
130 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
2cbeaf8f16934f7a91a4324bfa15c0de
Внутрішній номер закупівлі:
27224711
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-21-014367-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Група з публічних закупівель 380502278896 KPTSTENDER@UKR.NET http://www.kpts.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
На виконання службової записки начальника АГГ від 20.10.2025 за № 8067 потрібно здійснити закупівлю додаткових послуг технічного обслуговування та поточного ремонту комп’ютерів, переферійної техніки. Додаткові роботи.
09 січня 2025 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі технічного обслуговування та поточний ремонт, комп’ютерів, периферійної техніки. Додаткові роботи (ДК 021:2015: 50310000-1 – технічне обслуговування та поточний ремонт, комп’ютерів, переферійної техніки) № UA-2025-01-09-001983-a на суму 270 000,00 грн. (двісті сімдесят тисяч гривень 00 копійок).
07 лютого 2025 року замовником було укладено договір № 76-25 з ФОП Ільченко Іван Сергійович на технічного обслуговування та поточний ремонт, комп’ютерів, периферійної техніки. Додаткові роботи на суму 268 750,00 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 копійки) без ПДВ.
У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг технічного обслуговування та поточного ремонту комп’ютерів, переферійної техніки. Додаткові роботи.
Згідно п. 8 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю додаткових послуг технічного обслуговування та поточного ремонту комп’ютерів, переферійної техніки. Додаткові роботи. шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість:
130 000.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування та поточний ремонт, комп’ютерів, периферійної техніки. Додаткові роботи.
Кількість
491 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП ІЛЬЧЕНКО ІВАН СЕРГІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3281918235
-
Адреса:
50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Якіра, буд. 11 кв. 42
Ціна пропозиції
130 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.11.2025 16:03
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
da87980ad6f644228b7b85b24dfb9a02
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-21-014367-a-a1
Постачальник:
ФОП ІЛЬЧЕНКО ІВАН СЕРГІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3281918235
-
Адреса:
50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Якіра, буд. 11 кв. 42
Номер договору:
545-25
Сума договору:
130 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
21.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний