• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

021:2015:39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Офісні крісла, стільці).

Завершена

12 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 45a4ce5568824f8e96d674e26c89cab9
Внутрішній номер закупівлі: 27212996
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-21-002626-a   
Замовник: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Рогожева Ірина Анатоліївна 380442800467 buhcnap12@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 12 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
021:2015:39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Офісні крісла, стільці).
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 10 штука
Період постачання 28.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01010, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа - підприємець Кулак Марина Сергіївна
Ціна пропозиції 12 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.11.2025 10:12
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6790be187e4e4f71b99ea90aff27614c
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-21-002626-a-a1
Постачальник: Фізична особа - підприємець Кулак Марина Сергіївна
Номер договору: 41
Сума договору: 12 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: 021:2015:39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Офісні крісла, стільці).: 1 200.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 21.11.2025 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
Підписаний договір.pdf
pdf
Протокол № 80.pdf