-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
-
Донорські кошти
Інтерактивні панелі НУШ
1. Строк поставки Товару: до 20.12.2025 року .2. Поставка Товару до місця поставки здійснюється за рахунок Постачальника. Витрати на перевезення Товару до місця поставки несе Постачальник. Навантаження та розвантаження Товару здійснюються силами та за рахунок Постачальника. 3. Поставка Товару здійснюється Постачальником відповідно до таких умов: 4. Місце поставки Товару: 80001, Львівська обл, м. Сокаль, вул. Шашкевича, 86 (згідно з інформацією, розміщеною в ЕСЗ) Товар поставляється на умовах DPU (Delivered at place Unloaded - поставка в місці з розвантаженням) відповідно до Міжнародних правил тлумачення торгових термінів Інкотермс Міжнародної торгової палати у редакції 2020 року, яка є погодженою Сторонами (далі – Інкотермс). У разі розбіжностей між Інкотермс та цим Договором, цей Договір має переважну силу. 5. Якщо поставка Товару здійснюється на підставі замовлень на закупівлю, Замовник формує та надсилає такі замовлення Постачальнику електронним листом з електронної адреси, зазначеної в пункті 16.4 розділу 16 Договору. 6. Постачальник протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин підтверджує отримання замовлення на закупівлю. У разі ненадіслання Постачальником підтвердження у відповідь замовлення на закупівлю вважається прийнятим та погодженим через 24 (двадцять чотири) години після його відправлення Замовником. Якщо поставка Товару здійснюється партіями, вона повинна бути виконана протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати прийняття Постачальником такого замовлення на закупівлю. 7. Часткова або дострокова поставка Товару допускається лише за попередньої письмової згоди Замовника. 8. Постачальник зобов’язаний не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати поставки Товару (у тому числі кожної частини / партії Товару) повідомити Замовника шляхом надсилання електронного листа з електронної адреси, вказаної в пункті 16.4 розділу 16 Договору, про дату і час надходження Товару в погоджене місце поставки, а також надати інформацію про вантажоперевізника та іншу інформацію, необхідну Замовнику для прийняття Товару за його запитом. 9. Приймання-передача Товару (у тому числі кожної частини / партії Товару) здійснюється в порядку, передбаченому Договором. 10. Приймання-передача Товару (у тому числі кожної частини / партії Товару) здійснюється в місці поставки за адресою, вказаною у Специфікації. 11. Приймання-передача Toвapy (у тому числі кожної частини / партії Товару) здійснюється протягом 1 (одного) календарного дня з дати його фактичного прибуття та розвантаження в місці поставки у присутності уповноваженого представника Замовника, який діє на підставі довіреності, статуту або іншого передбаченого законодавством документа. Постачальник має право також направити уповноваженого представника зі своєї сторони, який діє на підставі довіреності, статуту або іншого передбаченого законодавством документа, для здійснення приймання-передачі Товару. Приймання Товару Замовником (у тому числі кожної частини / партії Товару) підтверджується шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (після зняття всіх зауважень). 12. Товар вважається переданим та переходить у власність від Постачальника до Замовника з дати підписання Сторонами видаткової накладної на Товар або партію Товару (після зняття всіх зауважень). 13. У разі виявлення під час приймання Товару відхилень від вимог щодо кількості, комплектності та/або якості Замовник негайно (не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин) шляхом надсилання електронного листа з електронної адреси, вказаної в пункті 16.4 розділу 16 Договору, повідомляє про виявлену невідповідність Постачальника, а Постачальник зобов’язується протягом 72 (сімдесяти двох) годин з дати отримання відповідного повідомлення направити свого уповноваженого представника для участі в прийманні Товару та складанні акта виявлених недоліків, у якому фіксують виявлені недоліки та/або дефекти поставленого Товару, а також строк їх усунення, який не може перевищувати 14 (чотирнадцяти) календарних днів, та порядок усунення таких недоліків та/або дефектів, якщо інше не узгоджено додатково. 14. Постачальник зобов’язаний усунути недоліки за власний рахунок та у строк, зазначений в акті виявлених недоліків. Усі витрати з усунення недоліків та/або дефектів, у тому числі витрати на вивезення дефектного Товару з місця його знаходження та на доставку аналогічного Товару належної якості до того самого або іншого визначеного Замовником місця, несе Постачальник. Товар, від приймання якого відмовився Замовник, повинен бути вивезений Постачальником з місця його знаходження протягом 3 (трьох) календарних днів, у такому разі Замовник не несе відповідальності за збереження Товару, що містить відхилення від вимог щодо комплектності та/або якості. У разі виявлення під час приймання Товару відхилень від вимог щодо кількості в частині поставки більшої кількості Товару, ніж це встановлено Договором, Замовник не несе відповідальності за збереження надлишкового Товару. Повернення Товару оформляється накладною чи актом повернення, який складають Сторони в довільній формі. 15. Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день отримання Товару такі документи (далі разом – супровідні документи): документи, передбачені пунктами 3.2, 3.3 розділу 3 Договору; товарно-транспортну накладну або інший рівнозначний транспортний документ – оригінал; видаткову накладну на Товар або партію Товару – оригінал; рахунок-фактуру – оригінал; документ, що підтверджує країну походження кожного Товару (сертифікат про походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару). У разі закупівлі відповідно до Рамкової угоди Товар повинен походити з прийнятних країн. Перелік прийнятних країн оприлюднюється на офіційному вебсайті Уповноваженого органу; документи, передбачені пунктом 12.5 розділу 12 Договору. 16. У разі відсутності хоча б одного із супровідних документів Замовник має право за своїм вибором відстрочити приймання Товару до дати надання Постачальником усіх необхідних супровідних документів або відмовитись від прийняття Товару. У разі ненадання або несвоєчасного надання Постачальником усіх необхідних супровідних документів на Товар, що постачається, Постачальник несе всі ризики та збитки, пов’язані з можливим простроченням поставки Товару, простоєм транспорту (у тому числі витрати, пов’язані з поверненням Товару та/або його повторною поставкою тощо), та інші ризики і збитки, які виникли у зв’язку з ненаданням (несвоєчасним наданням) товаросупровідних документів на Товар, а також пов’язані з достовірністю таких товаросупровідних документів. 17. Розрахунки між Сторонами здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з дати зарахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 18. Замовник здійснює оплату за Товар відповідно до таких умов: . пiсляоплата: 100%, період оплати: протягом 10 банківських днів. (згідно з інформацією, розміщеною в ЕСЗ) 19. Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику всіх документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства України та Договору. У разі отримання Замовником не всіх документів, наявності помилок чи невідповідностей у наданих документах такі документи повертаються Постачальнику на доопрацювання, а оплата здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання всіх належних документів. 20. Якщо дата оплати припадає на неробочий день, платіж переноситься на наступний робочий день. 21. Замовник має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь- яких штрафних санкцій у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування до отримання такого фінансування. У такому разі Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дати, коли про це стало відомо, повідомляє Постачальника про таку затримку. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки Замовник здійснює оплату за Товар протягом 10 (десяти) робочих днів.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 25.11.25 13:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 25.11.25 13:00)
-
Код ЄДРПОУ:
41829167
-
Адреса:
80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
-
Ідентифікатор:
XM-DAC 55000
-
Адреса:
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні