-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
-
Донорські кошти
Інтерактивні панелі НУШ
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 23.11.25 23:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 23.11.25 23:00)
471 312.00
UAH з ПДВ
Номер:
962cc12f9c1440fab309afa5d5cca30d
Внутрішній номер закупівлі:
27191186
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-19-017485-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №5 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21045857
-
Адреса:
36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Соборності, 64
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ігор Шило +380532562837 school5.poltava@gmail.com
Організація-донор:
Ukraine Facility
×
-
Ідентифікатор:
XM-DAC 55000
-
Адреса:
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
471 312.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
19.11.2025 20:06 - 23.11.2025 23:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПісля постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 28.12.2025 року. Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику всіх документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства України та Договору. У разі отримання Замовником не всіх документів, наявності помилок чи невідповідностей у наданих документах такі документи повертаються Постачальнику на доопрацювання, а оплата здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання всіх належних документів. Якщо дата оплати припадає на неробочий день, платіж переноситься на наступний робочий день. Замовник має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь- яких штрафних санкцій у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування до отримання такого фінансування. У такому разі Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дати, коли про це стало відомо, повідомляє Постачальника про таку затримку. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки Замовник здійснює оплату за Товар протягом 10 (десяти) робочих днів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивні панелі НУШ
Кількість
6 штука
Період постачання
до 10.12.2025