• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Дошка аудиторна магнітно-маркерна стаціонарна/мобільна

IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки з Постачальником здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 25 робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Замовником Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника. 4.2. Здійснення попередньої оплати не передбачається. 4.3. Покупець здійснює оплату у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. V. ПОСТАВКА ТОВАРУ 5.1. Місце поставки товару: Україна, 1008, Вінницька область, місто Вінниця, вул.Сонячна, 3 5.2. Строк поставки товару: до 31.12.2025 року. 5.3. Поставка Товару здійснюється за рахунок і силами Постачальника за попередньою домовленістю: за допомогою електронної пошти: tender-vnau@ukr.net або за телефоном: (063) 749 72 18. 5.4. Датою поставки Товару вважається день передачі Товару Постачальником Замовнику відповідно до накладної у місці розвантаження. Накладна оформлюється в двох примірниках Постачальником для кожної із сторін з обов’язковим зазначенням інформації про особу, що прийняла товар. 5.5. Постачальник зобов’язується виконати умови Договору у визначеному обсязі, з належною якістю та у визначені Договором строки. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника у місці поставки та підписання видаткових накладних.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 24.11.25 08:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 24.11.25 08:00)

9 845.00 UAH з ПДВ
Номер: e6c36b3621f34219aea4343106e10b91
Внутрішній номер закупівлі: 27187478
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-19-013789-a   
Замовник: Вінницький національний аграрний університет
Контактна особа: Мельник Валерія Василівна 380639324219 leramel48@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 845.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 19.11.2025 15:44 - 24.11.2025 08:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дошка аудиторна магнітно-маркерна стаціонарна/мобільна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3 На карті