Продавець повинен передати (поставити) Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати затвердженим державним стандартам і технічним умовам, що діють на території Україні. Продавець гарантує якість Товару, яка повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів. Гарантійний строк експлуатації Товару обчислюється від дати отримання Товару. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.Відвантаження Товару за цим Договором проводиться Продавцем у тарі та упаковці, передбаченій технічними умовами, ГОСТом (ДСТУ). Тара і упаковка Товару під час перевезення і зберігання має гарантувати її цілісність і схоронність. Прийняття Товару за кількістю та якістю буде здійснено представниками Покупця у присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки.
Класифікатор ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Товари
goods
Очікувана вартість:39 790.00 UAH з ПДВ
39790
UAH
1
Період прийому пропозицій:19.11.2025 11:53 - 23.11.2025 06:00
2025-11-19T11:53:59+02:00
2025-11-23T06:00:00+02:00
Період кваліфікації:з 23.11.2025 06:00
2025-11-23T06:00:00+0200
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Подія
поставка товару
Опис
Розрахунки за Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Оплату вартості поставленого Товару, що здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету Покупець здійснює за фактично поставлений Товар
Розмір
100%
Тип оплати
Пiсляоплата
Період у днях
15 робочі дні
Умови поставки:
підписання договору - 100%
Подія
підписання договору
Опис
Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору до 10 грудня 2025 року за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: 42500, Сумська область, Роменський район, с-ще Липова Долина, вул. Полтавська,32 . Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість60 пачка
Період постачання
до 10.12.2025
Місце постачання42500, Україна, Сумська область, селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32 На карті
Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/пластик
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість10 штука
Період постачання
до 10.12.2025
Місце постачання42500, Україна, Сумська область, селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32 На карті
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість100 штука
Період постачання
до 10.12.2025
Місце постачання42500, Україна, Сумська область, селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32 На карті
Щоденники недатовані, А5, від 200 арк., обкладинка бумвініл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість10 штука
Період постачання
до 10.12.2025
Місце постачання42500, Україна, Сумська область, селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32 На карті
Інформація про скасування
Номер:b6b4fad98d2943d99c2a13e32f4a143b
Причина скасування:Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі було виявлено що на PROZORRO MARKET в профілі товару «Папка-реєстратор А4 75 мм. картон з ламінацією 450 аркушів, колір в асортименті» у технічних характеристиках відсутнє очікуване значення товщини папки, а саме: 75 мм., що призвело до некоректної подачі всіма учасниками своїх пропозицій саме по цій позиції. В зв’язку із виявленими порушеннями та із законодавчою відсутністю можливості внесення змін Замовником прийнято рішення щодо відміни Закупівлі.