• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Меблі для бібліотеки (столи офісні) за ДК 021:2015 (CPV) : 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Завершена

37 600.00 UAH з ПДВ
Номер: c29b8ea2006c490e9bd3e97b6f781398
Внутрішній номер закупівлі: 27171918
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-18-016322-a   
Замовник: КИЇВСЬКИЙ СТОЛИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Контактна особа: Коршівська Анастасія 380955886629 etender@kubg.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі «Меблі для бібліотеки (столи офісні) за ДК 021:2015 (CPV) : 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» Придбання замовником «Меблі для бібліотеки (столи офісні) за ДК 021:2015 (CPV) : 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи», здійснювалось шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, на підставі пп.6 п.13 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) , а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;. Відкриті торги «Меблі для бібліотеки (столи офісні) за ДК 021:2015 (CPV) : 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» UA-2025-11-04-010679-a відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції.
Очікувана вартість: 37 600.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісний стіл FLASHNIKA С-12 (Ш: 1000 Г: 600 В: 750) Дуб сонома
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 20 штука
Період постачання до 05.12.2025
Місце постачання Україна, м. Київ, вул. Левка Лук'яненка, 13-Б На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФлешНіка"
Ціна пропозиції 37 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.11.2025 17:16
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 822aee362941420ab40b763fd77385b9
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-18-016322-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФлешНіка"
Номер договору: 191/11-2025
Сума договору: 37 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 31 333.40 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісний стіл FLASHNIKA С-12 (Ш: 1000 Г: 600 В: 750) Дуб сонома : 1 566.67000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 17.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 17.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування п.13.pdf
pdf
Договір №191_11-2025 від 17.11.2025.pdf