-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий (30192000-1-Офісне приладдя); Коректор-ручка, 8-12мл (30192930-9- Ручки-коректори); Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм (30192121-5- Кулькові ручки); Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм (30192121-5- Кулькові ручки) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 21.11.25 08:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 21.11.25 08:00)
1 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
0045f308c1784ad0b889fb19359dae6e
Внутрішній номер закупівлі:
27171152
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-18-015548-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983134
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дмитро Черепеня +380956125426 wolkmire1@ukr.net http://lcrl.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
1 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
18.11.2025 16:41 - 21.11.2025 08:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються із дотриманням усіх вимог законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Кількість
2000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Коректор-ручка, 8-12мл
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм
Кількість
25 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм
Кількість
25 штука
Період постачання
до 31.12.2025