-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасового розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с.Муроване Львівського району Львівської області. Коригування. Додаткові роботи»
Завершена
1 741 803.60
UAH з ПДВ
Номер:
373d28165ebb46558a94e5b630516f06
Внутрішній номер закупівлі:
27159973
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-18-004359-a
Замовник:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04369707
-
Адреса:
81120, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
КОРЕЦЬКА Іванна 380630619788 Tender.murovanska.otg@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Так, 06 вересня 2024 року Замовником торгів було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасово розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с. Муроване Львівського району Львівської області. Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-06-007961-a), за результатами якої був укладений договір №421 від 10.10.2024 р. (надалі – Договір) з ТОВ МАРАФЕТ-БУД на суму 7 716 493,20 грн. з ПДВ.
Однак, в процесі виконання робіт відповідно до укладеного Договору постала необхідність у закупівлі додаткових робіт, що не були передбачені договірною ціною підрядника, а саме, відповідно до листа ТОВ МАРАФЕТ-БУД від 04.09.2025 р. в ході виконання робіт встановлено невідповідність окремих проектних рішень, що відображені в проектно-кошторисній документації реальному стані речей на об’єкті будівництві. В результаті чого постала необхідність виконання додаткових робіт, що не передбачені проектно-кошторисної документацією, при цьому виконання яких є обов’язковим для успішного завершення робіт та тривалої експлуатації об’єкта будівництва. Також слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта.
Так, на підставі отриманого листа, відповідно до частини 12 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, прийнятих на його виконання / нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель, Замовником торгів було прийнято рішення про створення робочої групи щодо вирішення виробничих питань щодо виконання додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасово розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с. Муроване Львівського району Львівської області. Коригування» №145 від 08.10.2025 р.
10.10.2025 року відбулося засідання виробничої наради робочої групи щодо вирішення виробничих питань щодо виконання додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасово розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с. Муроване Львівського району Львівської області. Коригування». За результатами виробничої наради робочої групи шляхом підписання протоколу №1 було прийнято рішення внести зміни в кошторисну частину проєкту в частині приведення у відповідність додаткових обсягів робіт.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі додаткових робіт на об’єкті «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасово розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с. Муроване Львівського району Львівської області. Коригування» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Варто зауважити, що Замовником повністю дотримано вимоги підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме, додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору, закуповуються в того самого підрядника, закупівля здійснюється після укладення договору про закупівлю, та загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Окрім цього, пунктом 13 Особливостей встановлено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
У разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, до такого звіту додаються документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Таким чином, разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 8 п. 13 Особливостей», інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону та додаються документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Лист-звернення ТОВ МАРАФЕТ-БУД від 04.09.2025 р.
2. Рішення про створення робочої групи щодо вирішення виробничих питань щодо виконання додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасово розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с. Муроване Львівського району Львівської області. Коригування» №145 від 08.10.2025 р.
3. Протокол засідання виробничої наради робочої групи щодо вирішення виробничих питань щодо виконання додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасово розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с. Муроване Львівського району Львівської області. Коригування» №1 від 10.10.2025 р.
Очікувана вартість:
1 741 803.60 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі ДНЗ «Веселка» для тимчасового розміщення ВПО по вул. Шевченка, 9а у с.Муроване Львівського району Львівської області. Коригування. Додаткові роботи»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
81121, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Муроване, вул. Шевченка, 9а
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТзОВ "Марафет-Буд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43469597
-
Адреса:
79029, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зерова, 30
Ціна пропозиції
1 741 803.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.11.2025 10:57
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
6029185c5efb41fdb4ebb620fa58441d
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-18-004359-a-c1
Постачальник:
ТзОВ "Марафет-Буд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43469597
-
Адреса:
79029, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зерова, 30
Номер договору:
675
Сума договору:
1 741 803.60 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 451 503.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
18.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
18.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний