-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Товар - код CPV 30190000-7 по ДК 021:2015 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір). РПЗ – 9.641. Учасник повинен до кінця строку подання тендерної пропозиції надіслати на електронну адресу замовника sa_soltanova@sunpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2025-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y): заповнений проект договору, заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: фахівець: тел. (05136) 4-40-65, e-mail: ov_zavialova@sunpp.atom.gov.uа (інженер УВТК). Умови поставки товару: з дати публікації Договору в системі ProZorro, але не пізніше 31.03.2026, на умовах – DDP, відповідно до правил INCOTERMS в редакції 2010 року, з обов’язковою присутністю представника Постачальника. Умови оплати: протягом 180 календарних днів після повного постачання ТМЦ.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 21.11.25 10:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 21.11.25 10:00)
2 606 368.70
UAH без ПДВ
Номер:
fdbcb17f832d48f798f3fcdcbf229af2
Внутрішній номер закупівлі:
27151383
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-17-013580-a
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
20915546
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Франко Юрій Аркадійович 380513642177 y_franko@sunpp.atom.gov.ua http://www.sunpp.mk.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 606 368.70 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій:
17.11.2025 15:52 - 21.11.2025 10:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписУмови оплати: протягом 180 календарних днів після повного постачання ТМЦ.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях180 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Кількість
12812 пачка
Період постачання
до 31.03.2026
Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Кількість
1031 пачка
Період постачання
до 31.03.2026