• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів Зарічанського ліцею Делятинської селищної ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 25.09.2025 № 1211) у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)

Завершена

172 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 0466180946b04f06946e50e37de27036
Внутрішній номер закупівлі: 27125677
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-14-005571-a   
Замовник: ЗАРІЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ЯВОРСЬКОГО ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Павлюк Марія Іванівна 380347566346 marika2808@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Послуги з організації гарячого харчування учнів Зарічанського ліцею Делятинської селищної ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» в редакції Постанови КМУ від 25.09.2025 2757003428року №1211 у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) в кількості: 2830 послуг (порцій) для учнів початкових класів та 620 послуг (порцій) за кошти місцевого бюджету для категорій учнів 5-11 класів на загальну суму 172500,00 грн. (сто сімдесят дві п’ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ. (надалі – Закупівля). Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором процедури: UA-2025-11-05-011246-a Розмір бюджетного призначення: 172500,00 грн. (сто сімдесят дві п’ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість: 172 500.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
для учнів початкових класів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 2830 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 78445, Україна, Івано-Франківська область, с. Заріччя, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА, будинок 39 На карті
для учнів 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 620 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 78445, Україна, Івано-Франківська область, с. Заріччя, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА, будинок 39 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Васько Наталія Богданівна
Ціна пропозиції 172 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.11.2025 11:40
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 93499feb0107438697bf9dab754a1ea7
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-14-005571-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Васько Наталія Богданівна
Номер договору: 49
Сума договору: 172 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 14.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 14.pdf