• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Книга реєстрації документів; Картка”Особистий рахунок”; Журнал реєстрації платіжних інструкцій; Журнал пустографки; Журнал обліку особових справ; Книга обліку трудових книжок; Журнал обліку особистого прийому; Журналу обліку пенсійних посвідчень; Журнал обліку посвідчень на соціальну допомогу

Завершена

18 210.00 UAH без ПДВ
Номер: 3928c4e8a1de497aa8d6325b0c55009e
Внутрішній номер закупівлі: 27100659
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-12-015346-a   
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Контактна особа: Тетяна Савич +0362633342 taniyaks@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 18 210.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Книга реєстрації документів; Картка”Особистий рахунок”; Журнал реєстрації платіжних інструкцій; Журнал пустографки; Журнал обліку особових справ; Книга обліку трудових книжок; Журнал обліку особистого прийому; Журналу обліку пенсійних посвідчень; Журнал обліку посвідчень на соціальну допомогу
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 1078 штука
Період постачання 05.11.2025 - 02.12.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, Борисенка Олександра,7 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ОЛЕКСЮК ДМИТРО ІВАНОВИЧ
Ціна пропозиції 18 210.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.11.2025 16:54
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 674556b7e1da498a89944284f17c4b37
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-12-015346-a-a1
Постачальник: ОЛЕКСЮК ДМИТРО ІВАНОВИЧ
Номер договору: 407
Сума договору: 18 210.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 05.11.2025 16:48
Статус:
Підписаний