• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ФБМЕС-25Т_557_М. Плівка підпокрівельна

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. В рознарядці зазначаються найменування ТОВАРУ, одиниця виміру та кількість ТОВАРУ, конкретна адреса поставки ТОВАРУ в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору. Сторони узгодили, що для цілей цього Договору партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, що постачається одночасно, на адресу, вказану в рознарядці ПОКУПЦЯ. Розмір партії ТОВАРУ повинен бути кратним розміру згідно з вимогами пакування, тарування та розміру одиниці ТОВАРУ за цим Договором. Максимальний (сукупний) розмір партій ТОВАРУ згідно з рознарядками ПОКУПЦЯ, які надані в межах одного місяця (максимальний місячний обсяг замовлення ПОКУПЦЕМ) повинен бути не більшим ніж двократний розмір середньомісячного постачання за цим Договором (загальний обсяг постачання за Договором поділений на кількість місяців відповідно до строку дії Договору) та повинен бути кратним розміру згідно з вимогами пакування, тарування та розміру одиниці ТОВАРУ за цим Договором. У випадку надання ПОКУПЦЕМ рознарядки(-ок), обсяг якої(-их) перевищує межу максимального (сукупного) розміру партій ТОВАРУ, розрахованого в порядку, визначеному попереднім абзацом, ПОСТАЧАЛЬНИК має право направити письмове заперечення щодо запропонованого ПОКУПЦЕМ обсягу протягом 7 (сім) робочих днів з дати отримання рознарядки. Письмове заперечення ПОСТАЧАЛЬНИКА направляється на адресу ПОКУПЦЯ або на електронну адресу ПОКУПЦЯ, вказану в цьому Договорі. У випадку ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ письмового заперечення протягом строку, визначеного цим абзацом, така рознарядка вважається погодженою і ПОСТАЧАЛЬНИК повинен здійснити поставку ТОВАРУ в строк, визначений Договором. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Львів(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Дніпро(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Одеса (адреса вказується в рознарядці покупця). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _______________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної; - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ, - зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) у строк, визначений п.7.2 цього Договору, та відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); - підписаного Сторонами ________________________________________________;* (* вказується документ(-ти) зазначений(-ні) в абзаці другому п.4.6 цього Договору) - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ. Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата списання коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ з його поточного рахунку, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 8 днів назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

114 401.25 UAH без ПДВ
Номер: 395998ab5a6c4adc9a593c925ac6b766
Внутрішній номер закупівлі: 27093932
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-12-008620-a   
Замовник: Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактна особа: Зіць Олексій Євгенович 380444652095 ZITS.O@UZ.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 114 401.25 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.11.2025 13:35 - 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації: 15.11.2025 00:00 - 17.11.2025 07:54
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Покрівельні плівки та мембрани
Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Кількість 8325 метр квадратний
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Місце поставки ТОВАРУ: м. Львів(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Дніпро(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Одеса(адреса вказується в рознарядці покупця) На карті
Покрівельні плівки та мембрани
Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Кількість 2325 метр квадратний
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Місце поставки ТОВАРУ: м. Львів(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Дніпро(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Одеса(адреса вказується в рознарядці покупця) На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "СПІН ТРЕЙД"
Початкова пропозиція 110 866.50 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
110 866.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.11.2025 07:54
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ДІМ"
Початкова пропозиція 112 815.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
112 815.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Початкова пропозиція 114 371.25 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
114 371.25 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: d4efa1dae8ed45028da239801fb76a01
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-12-008620-a-a1
Постачальник: ТОВ "СПІН ТРЕЙД"
Сума договору: 110 866.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Гідроізоляційна підпокрівельна плівка MASTERFOL SOFT MP Y з мікроперфорацією армована сіткою 100г/м2 (75м2): 10.41000 UAH без ПДВ
Пароізоляційна підпокрівельна плівка MASTERFOL SOFT W армована сіткою 100г/м2 (75м2): 10.41000 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації