• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Оптичні диски;Оптичні диски)

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 05.12.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору одноразово за домовленістю Сторін згідно з заявкою Замовника (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)) у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка товару здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення господарського складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі технічнимвимогам щодо якості – декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності/якості видані(их) виробником(ами) та/або висновок(и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України та/або висновок/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству виданий Державною установою інститутом медицини праці національної академії медичних наук України на кожне найменування (позицію) предмету закупівлі. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування даного виду товару.Упаковка товару повинна відповідати стандартам фірми-виробника, встановленим для даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною за наявністю документу(ів), виданого(их) виробником товару, в якому(их) зазначений(і) гарантійний(і) термін(и) на товар. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. У випадку виявлення порчі, недостачі (некомплектності) Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5 ти денний термін.У випадку, коли товар виявиться дефектним, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний товар при умові підтвердження Сторонами цього дефекту відповідним документом (Актом огляду). При виникненні претензій по якості чи наявності дефектів товару Замовник зобов’язаний передати Постачальнику забракований товар, внутрішню та зовнішню упаковки виробника на цей товар для можливості його огляду Постачальником та підписання Сторонами Акту огляду. Постачальник не несе відповідальності у випадку, коли дефект з’являється внаслідок неналежного зберігання товару Замовником або порушення правил користування товаром. Відносно недостачі, невідповідності асортименту, некомплектності або недоброякісності, ушкодження або псування товару, які можуть бути знайдені після відкриття тари, Замовник складає рекламаційний акт. Рекламаційний акт та інші документи, які підтверджують обґрунтованість претензій, повинні бути направлені Постачальнику не пізніше, чим в 10-денний термін з дати виявлення дефекту. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Завершена

39 758.30 UAH з ПДВ
Номер: a8be2b5cb083459c97dc436a2efa46e7
Внутрішній номер закупівлі: 27085584
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-12-000225-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради"
Контактна особа: Наталія Фефелова +380563730966 e-tender.dnepr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 39 758.30 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.11.2025 08:03 - 15.11.2025 09:00
Період кваліфікації: 15.11.2025 09:00 - 18.11.2025 10:13
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Оптичні диски
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 4000 штука
Період постачання до 05.12.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 На карті
Оптичні диски
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 250 штука
Період постачання до 05.12.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа – підприємець Кіреєва Вікторія Анатоліївна
Початкова пропозиція 27 855.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 855.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
17.11.2025 13:49
Відповіді на вимоги 14
Документи 4
Пропозиція
ТОВ "СІНТ-ДНІПРОПЕТРОВСЬК"
Початкова пропозиція 29 445.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 445.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.11.2025 10:13
Відповіді на вимоги 14
Документи 1
Пропозиція
ФОП "ДАСІК РУСЛАН ІВАНОВИЧ"
Початкова пропозиція 30 850.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 850.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 1
Пропозиція
Фізична особа – підприємець Господенко Олександр Романович
Початкова пропозиція 35 505.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
35 505.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 3e063a2c19e64d739cbc57a9f14e642f
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-12-000225-a-a2
Постачальник: ТОВ "СІНТ-ДНІПРОПЕТРОВСЬК"
Номер договору: № 184-ЗПП
Сума договору: 29 445.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 24 537.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Диск НР CD-R 700MB 52X ( Без шпинделя 50 шт)69300 /CRE00070-3: 5.70000 UAH з ПДВ
Диск НР DVD+R 4.7GB 16X (Без шпинделя 50 шт) 69305 /DRE00070-3: 6.95000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 20.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 20.11.2025 11:15
Статус:
Підписаний
pdf
Дог. № 184-ЗПП від 20.11.25.pdf
p7s
sign.p7s