• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів

Завершена

1 045 950.00 UAH без ПДВ
Номер: cf0bf088c0ce41259267a63ab6d119bf
Внутрішній номер закупівлі: 27048211
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-07-014401-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 3 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Моренчук Тетяна Анатоліївна 380507302236 morenchuk.lutsk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до затверджених кошторисних призначень на 2025 рік існує потреба у здійсненні Закупівлі. Комунальним закладом загальної середньої освіти «Луцька гімназія №3 Луцької міської ради» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за індитифікатором UA-2025-10-24-013926-a 03.11.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-10-24-013926-a При цьому для забезпечення дітей 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-9 класів) гарячим харчуванням, враховуючи те, що комбінат шкільного і студентського харчування орендує у цьому закладі харчоблок на базі якого проводиться харчування учнів пільгових категорій та з метою своєчасної закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-9 класів) комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія №3 Луцької міської ради» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг в КШСХ. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-9 класів) в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей
Очікувана вартість: 1 045 950.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 15219 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ Мистецька, будинок 5 На карті
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 5700 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ Мистецька, будинок 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Комунальне підприємство "Луцький комбінат шкільного та студентського харчування"
Ціна пропозиції 1 045 950.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.11.2025 18:11
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 94f90cc039a5495b95f028750a96f5cf
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-07-014401-a-b1
Постачальник: Комунальне підприємство "Луцький комбінат шкільного та студентського харчування"
Номер договору: 28/11/25-а
Сума договору: 1 045 950.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 03.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір 28-1125-а.pdf
pdf
наказ.pdf
pdf
ПРОТОКОЛ_1.pdf
pdf
UA-2025-10-24-013926-a-report.pdf