• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів

Завершена

507 300.00 UAH без ПДВ
Номер: 27df3489c0974a1d8d7f26711030e82d
Внутрішній номер закупівлі: 27047996
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-07-014189-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Гунчик Катерина Олександрівна 380661663307 skola13@ukr.net http://skola13.at.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: 03.11.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-10-24-014657-a) При цьому для забезпечення дітей 1-4 класів гарячим харчуванням та пільгових категорій учнів 5-9 класів, враховуючи те, що комбінат шкільного і студентського харчування орендує у цьому закладі харчоблок на базі якого проводиться харчування учнів пільгових категорій та з метою своєчасної закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-9 класів комунальним закладом «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Луцької міської ради» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг в КШСХ. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-9 класів в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей
Очікувана вартість: 507 300.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 8037 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29 На карті
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 2109 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Ціна пропозиції 507 300.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.11.2025 17:38
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d29d49642b6842569a46fdf1bbc22f6c
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-07-014189-a-b1
Постачальник: КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Номер договору: 26/10/25
Сума договору: 507 300.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 03.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
ПРОТОКОЛ_1.pdf
pdf
договір 26-10-25.pdf
pdf
UA-2025-10-24-014657-a-report.pdf
pdf
Наказ №285 Обгрунтування підстави для закупівлі.pdf