-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів
Завершена
507 300.00
UAH без ПДВ
Номер:
27df3489c0974a1d8d7f26711030e82d
Внутрішній номер закупівлі:
27047996
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-07-014189-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23252359
-
Адреса:
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Гунчик Катерина Олександрівна 380661663307 skola13@ukr.net http://skola13.at.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
03.11.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-10-24-014657-a)
При цьому для забезпечення дітей 1-4 класів гарячим харчуванням та пільгових категорій учнів 5-9 класів, враховуючи те, що комбінат шкільного і студентського харчування орендує у цьому закладі харчоблок на базі якого проводиться харчування учнів пільгових категорій та з метою своєчасної закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-9 класів комунальним закладом «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Луцької міської ради» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг в КШСХ.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-9 класів в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей
Очікувана вартість:
507 300.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Кількість
8037 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29
На карті
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів
Кількість
2109 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03565688
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Дубнівська, 29
Ціна пропозиції
507 300.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.11.2025 17:38
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
d29d49642b6842569a46fdf1bbc22f6c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-07-014189-a-b1
Постачальник:
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03565688
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Дубнівська, 29
Номер договору:
26/10/25
Сума договору:
507 300.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
03.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний